ads

دو تن به اتهام آدم‌ربایی در کابل بازداشت شدند

مؤظفین ریاست  عمومی امنیت ملی دوتن را به اتهام آدم ربایی از مربوطات  حوزه ششم  امنیتی شهر کابل بازداشت  کردند. در یک خبرنامه این ریاست  که به رسانه ها  فرستاده شد آمده است. بازداشت شده‌گان،28 روز پیش یک  کودک را بنام تقی فرزند رضا که سیزده سال دارد  از مربوطات دشت برچی شهر کابل ربوده  و در بدل رهایی او از خانواده اش 600 هزار افغانی پول مطالبه  کرده بودند.

نویسنده: The Killid Group
19 اسد 1395
دو تن به اتهام آدم‌ربایی در کابل بازداشت شدند

مؤظفین ریاست  عمومی امنیت ملی دوتن را به اتهام آدم ربایی از مربوطات  حوزه ششم  امنیتی شهر کابل بازداشت  کردند. در یک خبرنامه این ریاست  که به رسانه ها  فرستاده شد آمده است. بازداشت شده‌گان،28 روز پیش یک  کودک را بنام تقی فرزند رضا که سیزده سال دارد  از مربوطات دشت برچی شهر کابل ربوده  و در بدل رهایی او از خانواده اش 600 هزار افغانی پول مطالبه  کرده بودند. مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی دوتن را به اتهام آدم ربایی از مربوطات حوزه ششم  امنیتی شهر کابل بازداشت  کردند. در یک خبرنامه این ریاست  که به رسانه ها فرستاده شد آمده است. بازداشت شده‌گان،28 روز پیش یک  کودک را بنام تقی فرزند رضا که سیزده سال دارد از مربوطات دشت برچی شهر کابل ربوده و در بدل رهایی او از خانواده اش 600 هزار افغانی پول مطالبه  کرده بودند.
خبرنامه ریاست امنیت ملی افراد بازداشت شده را  بنام های علی‌یاور فرزند دوست علی و علی‌احمد فرزند فیض علی معرفی می کند و می افزاید آنان باشنده های ناحیه ششم شهر کابل هستند که در نتیجه  یک  عملیات خاص مؤظفین این اداره  بازداشت  شده اند.
خبرنامه نگاشته  که کودک ربوده شده نیز از چنگ آدم ربایان آزاد و به خانواده اش تسلیم داده شده است.
این در حالیست که در  این  اواخر رویداد های جنایی چون آدم ربایی،ترور و سرقت های مسلحانه در شهر کابل افزایش یافته است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA