ads

دستگیری 11 طراح حملات انتحاری در هرات

یازده تن از طراحان حملات انتحاری در ولایت هرات از سوی کارمندان ریاست امنیت ملی آن ولایت بازداشت شدند. داکتر محمد داود صبا والی هرات بعد از ظهر یکشنبه در یک نشست خبری گفت:”

نویسنده: The Killid Group
16 جوزا 1390
دستگیری 11 طراح حملات انتحاری در هرات

یازده تن از طراحان حملات انتحاری در ولایت هرات از سوی کارمندان ریاست امنیت ملی آن ولایت بازداشت شدند.

داکتر محمد داود صبا والی هرات بعد از ظهر یکشنبه در یک نشست خبری گفت:” این افراد در حملات هفتهء گذشته به دفتر پی، آر، تی که باعث کشته شدن 8 تن و زخمی شدن 50 تن شد، متهم اند.

والی هرات در این نشست خبری که در ریاست امنیت ملی هرات گفت که این افراد همچنان می خواستند حملات دیگری را در هرات سازماندهی کنند.

والی هرات همچنین گفت، شخصی که در روز حادثه یک بمب را با کنترل از راه دور منفجر کرده بود نیز در میان بازداشت شدگان می باشد.

والی هرات در این کنفرانس، از عملکرد نیروهای امنیتی در روز دوشنبه هفته گذشته، ستایش کرد و گفت: “آنان با توانمندی خود ثابت کردند که می توانند بدون کمک نیروهای خارجی جلو هرگونه عمل خصمانه دشمن  را بگیرند.”

وی همچنین با اشاره به باقی ماندن یک و نیم ماه به تاریخ انتقال مسئولیت از نیروهای خارجی به نیروهای امنیتی افغان در هرات گفت، این برنامه در زمان تعیین شده اجرا خواهد شد و نیروهای امنیتی افغان توان دفاع، پیشگیری و حفظ امنیت در این شهر را دارند.

شهر هرات، یکی از هفت منطقهء است که قرار است در آخر ماه سرطان سال جاری، مسئولیت تامین امنیت آن از نیروهای خارجی به نیروهای داخلی واگذار شود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA