ads

در يك رويداد ترافيكی در ولايت هلمند نزديك به 60 تن كشته و زخمی شدند

در نتیجه یک رویداد ترافیکی در مسیر شاهرای کابل – نیمروز در مربوطات ولایت هلمند 8 تن کشته و به شمول زنان و کودکان 48 تن دیگر زخمی شدند. این رویداد حوالی ساعت 8 صبح امروز رخ داده است. عبدالغفور توخی، مدیر ترانسپورت ولایت هملند به کلید می گوید: ((این افراد زمانی کشته شدند که یک موتر مسافر بری نوع 303 در مربوطات ولسوالی واشیر این ولایت واژگون گردید.)) وی می افزاید: در نتیجه این رویداد هفت تن کشته و 40 تن دیگر زخمی شدند.

نویسنده: The Killid Group
23 حمل 1395
در يك رويداد ترافيكی در ولايت هلمند نزديك به 60 تن كشته و زخمی شدند

در نتیجه یک رویداد ترافیکی در مسیر شاهرای کابل – نیمروز در مربوطات ولایت هلمند 8 تن کشته و به شمول زنان و کودکان 48 تن دیگر زخمی شدند.
این رویداد حوالی ساعت 8 صبح امروز رخ داده است.
عبدالغفور توخی، مدیر ترانسپورت ولایت هملند به کلید می گوید: ((این افراد زمانی کشته شدند که یک موتر مسافر بری نوع 303 در مربوطات ولسوالی واشیر این ولایت واژگون گردید.))
وی می افزاید: در نتیجه این رویداد هفت تن کشته و 40 تن دیگر زخمی شدند.
از سوی هم ولسوال گرشک ولایت هلمند می گوید: ((این رویداد بدلیل تصادم دو موتر نوع مسافر بری رخ داده که در پی آن هفت نفر کشته و 30 تن دیگر زخم برداشته اند.))
اما مسوولان شفاخانه ایمرجنسی در این ولایت به کلید می گویند: تاکنون از محل رویداد به این شفاخانه هشت جسد و 48 زخمی منتقل شده که در میان زخمی شدگان زنان وکودکان نیز شامل اند.
این در حالیست که تاکنون مسوولان پولیس ترافیک در مورد  دلیل اصلی وقوع این رویداد چیزی نگفته اند؛ اما همواره بی احتیاطی و تیز رانی راننده ها، عدم رعایت قوانین وعلایم ترافیکی و به همین گونه نبود جاده های معیاری از عوامل اصلی بروز رویداد های ترافیکی در مسیر شاهراهای بزرگ کشور خوانده شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA