ads

93 تن در نتیجه وقوع انفجار در مراسم جنازه محمد سالم ایزدیار کشته و زخمی شدند

دقایق پیش در مراسم جنازه محمد سالم ایزدیار پسر محمد علم ایزدیار معاون مشرانو جرگه انفجار رخ داده است.وقوع انفجارها در مراسم جنازه محمد سالم ایزدیار پسر محمد علم ایزدیار معاون مشرانو جرگه 93 کشته و زخمی برجا گذاشته است.وحیدالله مجروح سخنگوی وزارت صحت عامه می گوید: تا کنون شش کشته و 87 زخمی از محل رویداد به شفاخانه‌های کابل منتقل شده است.

نویسنده: ISMAT MAYAR
13 جوزا 1396
93 تن در نتیجه وقوع انفجار در مراسم  جنازه محمد سالم ایزدیار کشته و زخمی شدند

وقوع انفجارها در مراسم جنازه محمد سالم ایزدیار پسر محمد علم ایزدیار معاون مشرانو جرگه 93 کشته و زخمی برجا گذاشته است.وحیدالله  مجروح سخنگوی وزارت صحت عامه می گوید: تا کنون شش کشته و 87 زخمی   از محل رویداد به شفاخانه‌های کابل منتقل شده است.
از سویی هم نجیب دانش سرپرست دفتر سخنگوی وزارت داخله  میگوید در این رویداد پنج  تن کشته شده و سی تن دیگر زخم برداشته اند.
دانش اما در مورد هویت کشته و زخمیان این رویداد چیزی نمی گوید.
محمد سالم ایزدیار روز گذشته در تظاهراتی که  به هدف دادخواهی از خون قربانیان حمله انتحاری چهارشنبه گذشته برگزار شده بود کشته شد و امروز مراسم به خاکسپاری اش در منطقه سرای شمالی برگزار شد.
در مراسم به خاکسپاری محمد سالم ایزدیار شماری از مقام‌های ارشد دولتی نیز شرکت داشتند اما گفته شده در این رویداد به مقام های ارشد دولتی تلفات وارد نشده است.
رییس جمهور محمد اشرف غنی وقوع این رویداد را  محکوم کرده و مردم به اتحاد دعوت می کند.

 

.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA