ads

دختری که هنرپیشگی را با مافیا آغاز کرد

سحر فرهمند، سینماگر جوانی است که به تازگی وارد فعالیت‌های سینمایی شده و در فلمی به نام “مافیا” نقش بازی کرده است. این بازیگر جدید افغان می‌گوید در اولین فلمش توانسته است توجه سینماگران را به خود جلب کرده و پیشنهادات بازیگری دیگری نیز دریافت کند. او می‎گوید:” دو پیشنهاد دیگر برای بازیگری دارم، می‌خواهم کمی معلومات در مورد داستان این فلم‌ها به دست بیاورم، بعد تصمیم می‌گیرم.”

نویسنده: The Killid Group
8 جوزا 1395
دختری که هنرپیشگی را با مافیا آغاز کرد

سحر فرهمند، سینماگر جوانی است که به تازگی وارد فعالیت‌های سینمایی شده و در فلمی به نام “مافیا” نقش بازی کرده است. این بازیگر جدید افغان می‌گوید در اولین فلمش توانسته است توجه سینماگران را به خود جلب کرده و پیشنهادات بازیگری دیگری نیز دریافت کند. او می‎گوید:” دو پیشنهاد دیگر برای بازیگری دارم، می‌خواهم کمی معلومات در مورد داستان این فلم‌ها به دست بیاورم، بعد تصمیم می‌گیرم.” سحر فرهمند، سینماگر جوانی است که به تازگی وارد فعالیت‌های سینمایی شده و در فلمی به نام “مافیا” نقش بازی کرده است. این بازیگر جدید افغان می‌گوید در اولین فلمش توانسته است توجه سینماگران را به خود جلب کرده و پیشنهادات بازیگری دیگری نیز دریافت کند. او می‎گوید:” دو پیشنهاد دیگر برای بازیگری دارم، می‌خواهم کمی معلومات در مورد داستان این فلم‌ها به دست بیاورم، بعد تصمیم می‌گیرم.”
سحر 18 ساله در کنار بازیگری در فلم، هنر موسیقی را نیز دنبال می‌کند. این چهرۀ جدید سینما در حال حاضر در صنف 10 مکتب درس می‌خواند و در کنار آن کورس آموزش موسیقی را نیز دنبال می‌کند. او می‌گوید: ” تاکنون کلیپ یا آهنگی ندارم، اما تلاش دارم تا دو سه ماه آینده به همکاری استادم آهنگی را به علاقمندان موسیقی تقدیم کنم.”
این خانم تازه وارد دنیای هنر می‌خواهد مانند آریانا سعید، سیتا قاسمی و فرزانه ناز آوازخوانی کند و از این طریق در میان مردم مشهور شود. وی اکنون هم بازیگری و هم موسیقی را تمرین می‌کند تا بتواند در دنیای هنر به پیشرفت‌هایی دست یابد. سحر فرهمند از مردم می‌خواهد در انتظار آوازخوانی او باشند، زیرا او می‌خواهد تا دو سه ماه دیگر آهنگ‌هایش را برای مردم تقدیم کند.
هرچند سحر فرهمند تاکنون هیچ آموزش حرفه‎ای در سینما ندیده است، اما کسانی که با وی در فلم “مافیا ” هم‌بازی بوده‎اند، استعداد وی را در این عرصه ستایش می‌کنند. عرفان صافی که در این فلم نقش نامزد سحر را بازی کرده است، می‎گوید: “بازیگری سحر خوب است، او نقشی را که برایش سپرده شده بود، به خوبی انجام داد.”
مافیا، فلم جدید معروف سلطانی است که تازه ساخته شده و تاکنون به نمایش نرفته است. سحر که در این فلم در نقش مرکزی بازی کرده است، می‌گوید:” قبل از این فلم هیچ تجربۀ بازیگری نداشتم، اما علاقۀ شدید به بازیگری داشتم.” هرچند او اعتراف می‌کند که در حفظ و گفتن دیالوگ‌ها مشکلاتی نیز داشته است ولی علت این مشکلات را به بی‎تجربه بودنش در دنیای سینما نسبت می‎دهد:” اولین بار که در مقابل کمره قرار گرفته بودم بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم و دیالوگ را فراموش کرده بودم.”
فلم مافیا در برگیرندۀ زندگی اجتماعی، فرهنگی و عاشقانه در افغانستان می‌باشد. خانم سحر در این فلم به حیث نامزد یکی از کرکترهای فلم حضور یافته و صحنه‌های جالب و خنده‎داری را بازی کرده است.
نظر به سنت‌های حاکم در جامعه، به ندرت می‌توان دخترانی را یافت که حاضر به بازیگری در فلم و آوازخوانی باشد. اما سحر فرهمند دختری است که به گفتۀ خودش در عربستان سعودی به دنیا آمده و مدت چهار سال می‌شود که همراه خانواده‎اش به افغانستان بازگشته است. خانوادۀ این سینماگر تاکنون مانعی برای بازیگری دختر شان سحر فرهمند در سینما ایجاد نکرده‎اند. او می‌گوید:” خیلی علاقه داشتم به افغانستان بیایم و در فلم‎های افغانی بازی کنم، مادرم بیشتر از همه تشویق کنندۀ من در این کار است.”
اگرچه سحر فرهمند مدت شش ماه می‎شود که به سینما رو آورده است، ولی او اطمینان دارد که می‌تواند هرگونه نقشی را که کارگردانان به وی بسپارد، انجام دهد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA