ads

خوشبینی وزیر دفاع جدید امریکا به شکست القاعده

لئون پانتا وزیر دفاع جدید امریکا با خوشبینی نسبت به شکست القاعده، می گوید که شکست استراتژیک القاعده نزدیک است. لئون پانتا در نخستین دیدار رسمی خود در مقام وزیر دفاع امریکا از افغانستان با ابراز اینک

نویسنده: The Killid Group
19 سرطان 1390
خوشبینی وزیر دفاع جدید امریکا به شکست القاعده

لئون پانتا وزیر دفاع جدید امریکا با خوشبینی نسبت به شکست القاعده، می گوید که شکست استراتژیک القاعده نزدیک است.

لئون پانتا در نخستین دیدار رسمی خود در مقام وزیر دفاع امریکا از افغانستان با ابراز اینکه بین 10 تا 20 عضو کلیدی القاعده در پاکستان، یمن و سومالیا هستند، گفت که اگر نیروهای امریکا موفق شوند، این افراد را دستگیر کنند و یا بکشند، القاعده فلج خواهد شد.

لئون پانتا که قبلا رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سی آی ای) بود 10 روز پیش رسما به عنوان وزیر دفاع امریکا کارش را آغاز کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری با نشر خبرنامه، اعلام کرده است که لئون پانتا در دیدار با رئیس جمهور کرزی، در مورد تقویت نیروهای مسلح افغانستان، برنامهء انتقال مسئولیت تامین امنیت به نیروهای داخلی و همچنین مبارزه علیه تروریسم گفتگو کرده است.

سفر وزیر دفاع جدید امریکا به افغانستان در حالی صورت می گیرد که قرار است برنامهء خروج نیروهای امریکایی از افغانستان از اواخر ماه جاری میلادی شروع شود.

براساس استراتیژی که قلا از سوی بارک اوباما رئیس جمهور ایالات متحدهء امریکا اعلام گردیده، قرار است ده هزار سرباز امریکایی در نیمهء دوم سال 2011 میلادی خاک افغانستان را ترک کنند.

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA