ads

خلاصه ي فصلي از سرگذشت يك افغان مهاجر

جديدترين كتاب عبدالرحمن پژواك تحت عنوان  خلاصه ي فصلي از سرگذشت يك افغان مهاجر معرفي شد. در همايشي كه به همين منظور و با حضور مقامهاي ارشد حكومت افغانستان، شعرا ،نويسندگان و اقارب وي در كابل برگزار شده بود، عبدالله عبدالله رييس اجرايه حكومت وحدت ملي

نویسنده: The Killid Group
19 عقرب 1393
خلاصه ي فصلي از سرگذشت يك افغان مهاجر

جديدترين كتاب عبدالرحمن پژواك تحت عنوان  خلاصه ي فصلي از سرگذشت يك افغان مهاجر معرفي شد. در همايشي كه به همين منظور و با حضور مقامهاي ارشد حكومت افغانستان، شعرا ،نويسندگان و اقارب وي در كابل برگزار شده بود، عبدالله عبدالله رييس اجرايه حكومت وحدت ملي از عبدالرحمن پژواك به عنوان شخصيت ملي و ادبي در تاريخ كشور نام برده و فعاليت هاي وي را نشانگر صداقت و افتخار براي مردم و كشورش ميداند. رييس اجرائيه حكومت ميگويد: بزرگداشت از شخصيت پژواك نمايانگر قدر داني مردم افغانستان از خدمت گذاران واقعي شان است.

اشتراك كنندگان عبدالرحمن پژواك را نماد خدمت به كشور و يك شخصيت فعال در عرصه ي سياست و ادب در كشور ميدانند و ميگويند، خدمت به كشور و گرامي داشت از ارزش هاي ديني از اولويت هاي پژواك در امور كاريش بود. خلاصه ي فصلي از سرگذشت يك افغان مهاجر، كتابي از عبدالرحمن پژواك اس كه به همكاري مالي كليد گروپ به چاپ رسيده است. در همين حال فرهاد پژواك نواسه ي عبدالرحمن پژواك از همكاري كليد گروپ ابراز قدرداني كرده و اظهار اميداواري نمود كه اين آغازي براي انتشار ساير آثار عبدالرحمن پژواك باشد.

عبدالرحمن پژواک یکی از دیپلوماتان نامدار و سابقه‌ دار کشور در زمان پادشاهی محمد ظاهرشاه بود. از آقای پژواک به عنوان تنها دیپلومات کشور نام برده می‌شود که در آن زمان، ریاست مجمع عمومی سازمان ملل را برعهده داشت. آقای پژواک علاوه بر دیپلومات، شاعر، نویسنده و خبرنگار نیز بود و از وی آثاری در دو زبان پشتو و فارسی دری به جا مانده‌است. این دیپلومات سابقه ‌دار کشور در سال ۱۳۷۴ چشم از جهان پوشيده است.

 

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA