ads

حدود 50 داعشی و طالب در سه ولسوالی ولایت ننگرهارکشته و زخمی شدند

در نتیجه عملیات هوایی وزمینی در مربوطات ولسوالی های خوگیانی، کوت و غنی خیل ولایت ننگرهار  49 عضو گروه داعش و طالبان مسلح  کشته و زخمی شدند.

نویسنده: The Killid Group
6 سرطان 1395
حدود 50  داعشی و طالب در سه ولسوالی ولایت ننگرهارکشته و زخمی شدند

در نتیجه عملیات هوایی وزمینی در مربوطات ولسوالی های خوگیانی، کوت و غنی خیل ولایت ننگرهار  49 عضو گروه داعش و طالبان مسلح  کشته و زخمی شدند. در نتیجه عملیات هوایی وزمینی در مربوطات ولسوالی های خوگیانی، کوت و غنی خیل ولایت ننگرهار  49 عضو گروه داعش و طالبان مسلح  کشته و زخمی شدند.
براساس خبرنامه ای دفتر رسانه های والی این ولایت که امروز به کلید فرستاده شد، در نتیجه عملیات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی که  دیشب در مناطق احمد خیل، جنجال غوندی و سه بای ولسوالی کوت انجام شد، 18 عضو گروه داعش کشته و 22 تن دیگر شان زخمی شدند.
به نقل از خبرنامه،  در پی یک عملیات هوایی جداگانه در ولسوالی خوگیانی به شمول عمر خالد یک قوماندان گروه طالبان شش تن دیگر کشته و دو طالب مسلح زخم برداشتند.
در خبرنامه گفته شده است که در نتیجه درگیری میان نظامیان افغان و طالبان مسلح در ولسوالی غنی خیل نیز  یک طالب مسلح کشته شده است.
گروه های مخالف مسلح دولت به شمول داعش و طالبان که در این ولسوالی های حضور و عملا علیه نظامیان افغان می جنگند، تاکنون در این مورد چیزی نگفته اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA