ads

حادثهء ترافيکى با 44 کشته و زخمی در قندهار

بر اثر يک حادثه ترافيکى در شاهراه کابل – کندهار 20 تن کشته و 24 تن دیگر زخمی شدند. زلمى ايوبى سخنگوى والى کندهار، با اعلام این خبر گفته است که اين حادثه، ساعت 6 صبح امروز شنبه در ولسوالى دامان ولایت قندهار به وقوع پیوسته است.

نویسنده: The Killid Group
29 اسد 1390
حادثهء ترافيکى با 44 کشته و زخمی در قندهار

بر اثر يک حادثه ترافيکى در شاهراه کابل – کندهار 20 تن کشته و 24 تن دیگر زخمی شدند. برخی از رسانه ها تعداد کشته شدگان را 34 تن اعلام کرده اند.

زلمى ايوبى سخنگوى والى کندهار، با اعلام این خبر گفته است که اين حادثه، ساعت 6 صبح امروز شنبه در ولسوالى دامان ولایت قندهار به وقوع پیوسته است.

وی در تشریح حادثه گفته است که يک عراده موتر 303 مسافربرى که از قندهار به سوى کابل درحرکت بود، در ولسوالى دامان  واژگون شده است.

به گفتهء ايوبى، در اين حادثه 20 تن کشته شده و24 تن ديگر مجروح گرديده اند.

محمدالله خان مدير ترافيک قندهار، به خبر گزاری پژواک گفت که اين حادثه، بر اثر بى احتياطى راننده  و سرعت زياد، به وقوع پيوسته است.

به گفتهء وی، يک گروه از مؤظفين ترافيک، به منطقه فرستاده شده تا در مورد چگونگى حادثه تحقيق کند.

وی همچنین گفته است که يک تيم صحى نيز به ساحه فرستاده شده است تا همه اجساد و مجروحين را به شفاخانهء ميرويس شهر قندهار انتقال بدهند.

يک تن از داکتران شفاخانهء ميرويس که از اظهار اسمش خوددارى کرده، به پژواک گفته است که 24 مجروح به شفاخانه منتقل شده اند، که وضعيت صحى اکثر شان خوب نيست  و امکان دارد تعداد تلفات افزايش يابد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA