ads

جنرال جوزيف دانفورد: حضور نيروهای امريكايی در افغانستان بايد مورد غور مجدد قرار گيرد

مقام های وزارت دفاع امریکا، می گویند:  با توجه به حمایت از نیروهای امنیتی افغان، در مورد خروج نظامیان این کشور از افغانستان به گونه مجدد غور خواهند کرد. براساس گزارش رسانه های امریکایی، جنرال جوزیف دانفورد یکتن از جنرالان ارشد وزارت دفاع امریکا دیروز گفته،  بسیاری از  تخمین های  را که آنان در سال 2013  انجام داده بودند، نادرست ثابت شده است.

نویسنده: The Killid Group
11 حوت 1394
جنرال جوزيف دانفورد: حضور نيروهای امريكايی در افغانستان بايد مورد غور مجدد قرار گيرد

مقام های وزارت دفاع امریکا، می گویند:  با توجه به حمایت از نیروهای امنیتی افغان، در مورد خروج نظامیان این کشور از افغانستان به گونه مجدد غور خواهند کرد.
براساس گزارش رسانه های امریکایی، جنرال جوزیف دانفورد یکتن از جنرالان ارشد وزارت دفاع امریکا دیروز گفته،  بسیاری از  تخمین های  را که آنان در سال 2013  انجام داده بودند، نادرست ثابت شده است.
جنرال دانفورد می گويد: نیروی هوایی افغانستان  به پیشرفت های که انان انتظار داشتند، دست نیافته است. دانفورد می افزاید:  تاکنون فرصت های بیشتر را در اختیار دارند که  در مورد رقم و یا توانایی نظامیان شان با توجه به وضعیت سال های گذشته و روان میلادی تصمیم گرفته شود. این در حالیست که  در حال حاضر  9800 نظامی امریکایی در چوکات ماموریت حمایت قاطع  در کشور حضور دارند که  براساس تصمیم اداره باراک اوباما، این رقم تا پایان سال روان میلادی به  5400 نظامی کاهش خواهد یافت.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA