ads

تیم ثبات و همگرایی 4 هزار شکایت مستند را به کمیسیون شکایات سپرده است

تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی می‌گوید که امروز بیشتر از ۴۰۰۰ شکایت مستند را به کمیسیون شکایات انتخاباتی سپرده است.

تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی می‌گوید که امروز بیشتر از ۴۰۰۰ شکایت مستند را به کمیسیون شکایات انتخاباتی سپرده است.
دسته‌ی انتخاباتی ثبات و همگرایی در یک بیانیه‌ای گفته است که امروز بیشتر از ۴۰۰۰ شکایت مستند ‌و موردی را به کمیسیون شکایات انتخاباتی سپرده است و شاید به همین تعداد طی دو روز دیگر نیز درج گردد.
در این بیانیه آمده است: “ما به صورت موازی در دو بخش کار را دنبال می‌کنیم. تا هر نقطه‌ی که امیدی به حل مشکل و جلوگیری از آرای تقلبی از طریق حقوقی و تخنیکی وجود داشته باشد، به همت یک تیم خوب و ‌کارکشته در بخش نظارت و جلوگیری از تقلب، کار حقوقی و تخنیکی مان را به پیش می‌بریم و تا آخرین‌مرحله تلاش‌مان را از این بعد که عمدتاً نرم ‌و بدون تنش است، انجام می‌دهیم.”
این بیانیه همچنان اضافه می‌کند: “هر زمانی‌که ببینیم هیچ مرجعی به امور حقوقی و تخنیکی وقعی نمی‌گذارد و اما حق مردم ما تلف می‌شود، همه گزینه‌های دیگر برای دفاع از حق مشروع مردم روی میز است. خلاصه این‌که به هیچ صورت فرصتی برای یک متقلب دغلکار وجود ندارد که با تقلب ‌و تزویر، یک‌بار دیگر اینجا را جولانگاه جیغ و فریادش بسازد”.
کمیسیون انتخابات دیروز (یکشنبه ۱ جدی) اعلام کرد که محمد اشرف غنی با به‎‌دست‌آوردن اکثریت آرا برنده‌ی ابتدایی انتخابات ششم میزان سال روان است.
اما دسته‌ی انتخاباتی ثبات و همگرایی ادعا دارند که این پیروزی بر اصل تقلب استوار بوده و ما آن را نمی‌پذیریم.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA