ads

توزیع کمک به بیجا شدگان در بلخ

برای 175 فامیل بی جا شده از اثر نا امنی ها و خشکسالی های سال گذشته در ولایت بلخ  مواد خوراکی و غیر خوراکی توزیع گردید. به گزارش رادیو کلید مزار شریف، این کمک ها از سوی کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان برای بیجا شده گان ولسوالی چهارکنت که چهار ماه قبل بی جاشده بودند توزیع  گردید.

نویسنده: The Killid Group
20 ثور 1391
توزیع کمک به بیجا شدگان در بلخ

برای 175 فامیل بی جا شده از اثر نا امنی ها و خشکسالی های سال گذشته در ولایت بلخ  مواد خوراکی و غیر خوراکی توزیع گردید.

به گزارش رادیو کلید مزار شریف، این کمک ها از سوی کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان برای بیجا شده گان ولسوالی چهارکنت که چهار ماه قبل بی جاشده بودند توزیع  گردید.

فهیم همدرد سخنگوی کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان روز سه شنبه به رسانه ها گفت، برای 175 فامیل بی جا شده که از اثر نا امنی ها و تهدیدات خشکسالی از ولسوالی چهارکنت به شهر مزارشریف پناه آورده بودند مواد خوراکی و غیر خوراکی کمک گردید.

به گفته وی مواد کمک شده خوراکی شامل گندم، نخود، روغن و نمک و غیر خوراکی آن شامل کمپل، سیت آشپزخانه، خیمه، بشکه های آب بود که توزیع گردید.

به گفته همدرد، تلاش جریان دارد تا کمک های بیشتر برای بیجا شده گان صورت گیرد.

در عین حال بی جاشده گان که در منطقه نساجی در جنوب شهر مزارشریف زنده گی می کنند علت بی جا شدن شانرا نا امنی در منطقه و تهدیدات خشکسالی خوانده می گویند که در حال حاضر با مشکل نبود آب آشامیدنی صحی مواجه می باشند.

به گفته مسؤلان کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان در جریان سال روان میلادی برای یکهزار فامیل بی جا شده در شمال مواد خوراکی و غیر خوراکی توزیع گردیده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA