ads

تردود موترهای نوع تیلری در شاهراه سالنگ‎ها هنوز هم ممنوع است

  مسوولان شاهراه سالنگ‎ها می‎گویند اگرچه این شاهراه دوباره بر روی رفت و آمد موترها باز شده است، ولی هنوز زمینه برای تردود موترهای باربری نوع تیلری مساعد نیست. شاهراه سالنگ‎ها روز شنبه در اثر ریزش برف‎ سنگین و توفان شدید، برای 3 ساعت بر روی ترافیک مسدود شده بود. جنرال رجب، مسوول سالنگ‎ها، با […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
21 قوس 1395
تردود موترهای نوع تیلری در شاهراه سالنگ‎ها هنوز هم ممنوع است

 

مسوولان شاهراه سالنگ‎ها می‎گویند اگرچه این شاهراه دوباره بر روی رفت و آمد موترها باز شده است، ولی هنوز زمینه برای تردود موترهای باربری نوع تیلری مساعد نیست.
شاهراه سالنگ‎ها روز شنبه در اثر ریزش برف‎ سنگین و توفان شدید، برای 3 ساعت بر روی ترافیک مسدود شده بود.
جنرال رجب، مسوول سالنگ‎ها، با بیان این که شاهراه کابل – شمال در کوتل سالنگ‎ها ساعت 2 پس از چاشت دیروز دوباره بر روی ترافیک باز شد، افزود که هم اکنون ضخامت برف در این منطقه به 70 سانتی‎متر می‎رسد.
جنرال رجب تأکید کرد که شاهراه سالنگ‎ها به استثنای موترهای باربری نوع تیلیری، برای رفت و آمد تمام انواع موترها، به‎ویژه موترهای مسافربری، کاملاً آماده شده است.
وی افزود که کار برای پاکسازی شاهراه سالنگ‎ها ادامه دارد و به زودی موترهای تیلری نیز اجازه‎ی رفت و آمد در این مسیر را دریافت خواهند کرد.
مسوول شاهراه سالنگ‎ها ضمن تأکید بر اهمیت همکاری مردم با مسوولان این شاهراه گفت با توجه به شرایط جوی نامساعد سالنگ‎ها در فصل زمستان، رانندگان باید تمام تدابیر ایمنی و دستورالعمل تردود در این مسیر را رعایت کنند.
وی از مردم خواست در صورت بروز کدام مشکلی در مسیر سالنگ‎ها، به پوسته‎های پولیس و اتاق‎های نجات در این مسیر مراجعه کرده و مشکلات شان را حل کنند.
در امتدال شاهراه سالنگ‎ها، 12 اتاق نجات و 25 پوسته‎ی پولیس موقعیت دارد و برای رانندگان، مسافران و موترهایی که در این مسیر دچار مشکل می‎شوند، کمک فوری ارایه می‎کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA