ads

ترامپ خواستار عذرخواهی چهار نماینده کانگرس از اسرائیل شد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا از چهار نماینده زن در کانگرس این کشور خواست تا بخاطر حرف های که در مورد امریکا و اسراییل زده اند معذرت خواهی کنند

نویسنده: Abdul Malik Atash
31 سرطان 1398
ترامپ خواستار عذرخواهی چهار نماینده کانگرس از اسرائیل شد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا از چهار نماینده زن در کانگرس این کشور خواست تا بخاطر حرف‌های که در مورد امریکا و اسراییل زده اند معذرت خواهی کنند.

دونالد ترامپ در صفحه تویتر خود خطاب به چهار نمایندگان زن در کانگرس امریکا همچون الکساندریا اوکازیوکورتز، رشیده طلیب، ایلهان عمر و آیانا پرسلی نوشت: «فکر نمی‌کنم که این چهار زن نماینده کانگرس بتوانند کشورمان را دوست داشته باشند».

او هم چنان نوشته است: «آنها به خاطر حرف‌های وحشتناک (نفرت‌انگیزی) که زده‌اند، باید از ایالات متحده (و اسرائیل) عذرخواهی کنند. آنها در حال تخریب حزب دموکرات هستند اما افرادی ضعیف و بی‌اعتبارند که نخواهند توانست کشور بزرگمان را نابود کنند».

این در حالی است که اخیرا این نمایندگان کانگرس، سیاست های دونالد ترامپ را مورد انتقاد قرار داده اند که هفته گذشته واکنش ترامپ را بر انگیخته و نمایندگان یاد شده را هدف قرار داد و از آنها خواست تا به «وطن اصلی خود برگردند».

سه نماینده کانگرس از جمله این چهار زن، یعنی کورتز، رشیده طلیب و آیانا پرسلی در آمریکا متولد شده و ریشه اسپانیایی، عرب و آفریقایی- آمریکایی دارند. ایلهان عمر نیز متولد سومالیا است.

گفته های هفته گذشته دونالد ترامپ باعث واکنش مجلس نمایندگان آمریکا شد و در قطعنامه‌ای «اظهارات نژادپرستانه» وی علیه این زنان را محکوم کرد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA