ads

تجلیل از سالروز استقلال در بلخ

از نود و سومین سالروز استرداد استقلال کشور در بلخ تجلیل شد. محمد ظاهر وحدت معاون والی بلخ در تجلیل از این روز گفت که برای رسیدن به استقلال باید درعرصه ی صلح و خود کفایی اقتصادی و فرهنگی موفق شویم در محفل تجلیل از استرداد استقلال کشور در بلخ، مسئولین دولتی، مسئولین نظامی، اعضای شورای ولایتی و جمعی از مردم بلخ دراین مراسم اشتراک نموده بودند .

نویسنده: The Killid Group
26 اسد 1391
تجلیل از سالروز استقلال در بلخ

از نود و سومین سالروز استرداد استقلال کشور در بلخ تجلیل شد.

محمد ظاهر وحدت معاون والی بلخ در تجلیل از این روز گفت که برای رسیدن به استقلال باید درعرصه ی صلح و خود کفایی اقتصادی و فرهنگی موفق شویم

در محفل تجلیل از بیست و هشتم اسد، سالروز استرداد استقلال کشور در بلخ، مسئولین دولتی، مسئولین نظامی، اعضای شورای ولایتی و جمعی از مردم بلخ دراین مراسم اشتراک نموده بودند .

اقای وحدت  که پیام والی بلخ را قرائت می کرد، ضمن ارج گذاری به تمامی شهدای راه آزادی افغانستان  گفت که امروز دنیا تغییرکرده و جامعه ی ما برای حفظ دست اورد های خود نیاز به تعاریف جدید دارد .

به باور وی استقلال زمانی حفظ می شود که افغانستان در عرصه ی صلح و نیز پیشرفت  اقتصادی وفرهنگی به حد خود کفایی برسد .

وی هم چنان گفت که ما نباید هیچ موضوعی را که از بیرون وارد می گردد  کورکورانه و بدون منطق قبول و یا رد نماییم، بلکه باید از نکات مفید و مثبت برای رشد خود سود جسته و موارد نادرست و منفی را با شدت رد نماییم.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA