ads

تجاوز جنسی در ميان سربازان امريكايی نسبت به سال 2014 افزايش يافته است

وزارت دفاع امریکا به تازگی آمار تجاوز های جنسی علیه سربازان اردوی این کشور را اعلام کرد. بر بنياد خبرنامه‌ی که از سوی این وزارت در اختیار رسانه های امریکایی قرار گرفته است، تنها در سال گذشته میلادی بیش از شش هزار مورد تجاوز به‌ سربازان امریکایی در اردوی این کشور به‌ گونه  رسمی ثبت شده‌ است.

نویسنده: The Killid Group
18 ثور 1395
تجاوز جنسی در ميان سربازان امريكايی نسبت به سال 2014  افزايش يافته است

وزارت دفاع امریکا به تازگی آمار تجاوز های جنسی علیه سربازان اردوی این کشور را اعلام کرد.
بر بنياد خبرنامه‌ی که از سوی این وزارت در اختیار رسانه های امریکایی قرار گرفته است، تنها در سال گذشته میلادی بیش از شش هزار مورد تجاوز به‌ سربازان امریکایی در اردوی این کشور به‌ گونه  رسمی ثبت شده‌ است.
در خبرنامه‌ی این وزارت آمده که نسبت به سال های 2012 تا 2014 در سال 2016 آمار تجاوز های اعلام شده‌ به‌ این وزارت‌ بالغ بر سه‌ هزار و 606 مورد افزایش داشته‌ که‌ اين آمار نگران کننده است.
نت گالبرس، مشاور اجرایی دفتر مقابله‌ با تجاوز جنسی در پنتاگون می گوید: “در اردو برای این عمل هیچ گونه جزا تعیين نشده و به‌ همین دلیل آمار تجاوز های جنسی در صفوف سربازان با گذشت هر روز بیشتر می شود.”
وی می افزاید: بیشتر از 40 درصد زنان در اردوی این کشور قربانی تجاوز جنسی از سوی همکاران خود می شوند و در مقابل تنها 10 درصد نظامیان مرد مورد تجاوز واقع می شوند، اما در سال 2016 این آمار افزایش داشته‌ و بالغ بر 19 درصد مردان در اردوی امریکا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.
با این حال، وزارت دفاع امریکا می گوید: در سال گذشته‌ 68 درصد این تجاوز های جنسی از طرف دوستان و همکاران خود قربانیان انجام شده‌ و 38 درصد دیگر این تجاوز ها هم به هدف انتقام گیری به‌ وقوع پیوسته‌ است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA