ads

تا دو ماه آينده طرح توليد دواهای با كيفيت از سوی حكومت ايجاد می شود

حکومت افغانستان از ایجاد زود هنگام طرح تولید دواهای باکفیت  در کشور خبر میدهد. در خبرنامه ی که امروز از کاخ ریاست جمهوری به رسانه ها فرستاده شد، آمده است که این طرح به هدف تولید دواهای با کفیت وجلب سرمایه گذاری تا دو ماه آینده ترتیب و در اختیار شورای اقتصادی حکومت قرار خواهد گرفت. خبرنامه می افزاید: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در نشست هفته وار کمیسیون تداراکات ملی که دیروز برگزار گردید، به کمیسیون مشترکی متشکل از نماینده‌های وزارت‌های صحت عامه، مالیه، عدلیه، اقتصاد، دفاع، امور داخله، اداره تدارکات ملی و مشاوریت اقتصادی ریاست جمهوری دستور داده تا دو ماه دیگر روی طرح جامع تولید دواهای با کیفیت و جلب سرمایه‌گذاری کار نموده و طرح پیشنهادی مشخص را به شورای عالی اقتصادی ارایه نماید.

نویسنده: The Killid Group
8 حمل 1395
تا دو ماه آينده طرح توليد دواهای با كيفيت از سوی حكومت ايجاد می شود

حکومت افغانستان از ایجاد زود هنگام طرح تولید دواهای باکفیت  در کشور خبر میدهد.
در خبرنامه ی که امروز از کاخ ریاست جمهوری به رسانه ها فرستاده شد، آمده است که این طرح به هدف تولید دواهای با کفیت وجلب سرمایه گذاری تا دو ماه آینده ترتیب و در اختیار شورای اقتصادی حکومت قرار خواهد گرفت.
خبرنامه می افزاید: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در نشست هفته وار کمیسیون تداراکات ملی که دیروز برگزار گردید، به کمیسیون مشترکی متشکل از نماینده‌های وزارت‌های صحت عامه، مالیه، عدلیه، اقتصاد، دفاع، امور داخله، اداره تدارکات ملی و مشاوریت اقتصادی ریاست جمهوری دستور داده تا دو ماه دیگر روی طرح جامع تولید دواهای با کیفیت و جلب سرمایه‌گذاری کار نموده و طرح پیشنهادی مشخص را به شورای عالی اقتصادی ارایه نماید.
به گفته ی رییس جمهور، حکومت وحدت ملی خواهان اقدامات و اصلاحات جدی در زمینه عرضه ادویه و محصولات طبی باکیفیت می‌باشد.
این در حالیست که یافته های یک تحقیق کلید نشان می دهد، موجودیت فساد اداری، قاچاق بی‌رویه دوا، نبود لابراتوارهای استندارد و عدم نظارت درست از نحوه ارايه خدمات صحی کارخانه‌های تولیدی و شرکت‌های وارد کننده از جمله عوامل موجودیت دواهای بی‌کیفیت در کشور به شمار می‌‌رود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA