ads

تاكيد اتحاديه‌ی اروپا بر ادامه‌ي حضور شان پس از 2014

“پولیس اتحادیه اروپا” مستقر در افغانستان می‎گوید: با توجه به نیازمندی های حکومت افغانستان در نظر ندارند که به زودي از افغانستان بروند.  این درحالی است که نیروهای ناتو و آیساف درحال خروج از افغانستان هستند.  

نویسنده: The Killid Group
27 جوزا 1392
تاكيد اتحاديه‌ی اروپا بر ادامه‌ي حضور شان پس از 2014

” پولیس اتحادیه اروپا” در افغانستان می‎گوید: با توجه به نیازمندی های حکومت افغانستان در نظر ندارند که به زودي از افغانستان بروند.
این درحالی است که نیروهای ناتو و آیساف درحال خروج از افغانستان هستند.

 

پولیس اتحادیه اروپا یا “یوروپول” می گوید پس از سال 2014 نیز در افغانستان حضور قوی خواهد داشت تا نیروهای این کشور را آموزش دهد تا روی پای خود بیایستند.

بنا بر اظهارات مقامات پولیس اتحادیه اروپا، این اتحادیه روی برنامه‎یی کار می‎کند که طی یک میعاد هفت ساله دیگر نزديك به يك میلیارد دالر امریکایی برای ماموریت در افغانستان فراهم سازد.

“یورو پول” در سال 2007 کارش را در افغانستان آغاز کرد و اکنون در بخش تربیت افسران پولیس، سارنوال ها و ماموران جنایی سرگرم كار است.

در حال حاضر پولیس اتحادیه اروپا در ولایت های مختلف افغانستان فعالیت می‌کند. کارل اوکه روگ رییس پولیس اتحادیه اروپا در افغانستان روز گذشته به دیو دویچه وله گفت که آنها پروژه های چند صد میلیون دالری برای افغانستان را راه اندازی کرده اند و در کنار آن برای کمک های دراز مدت به این کشور آمده اند.

بنا به گفته این مقام، پولیس اتحادیه اروپا به گونه‎ي مشترك با وزارت داخله افغانستان کادرهای پولیس افغانستان را آموزش میدهند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA