ads

بيش از 80 داعشی در ولسوالی كوت ولايت ننگرهار كشته و زخمی شدند

مسوولان در ولایت ننگرهار می‌گویند: در پی عملیات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی افغان، مناطق جنجال غوندی، خورگی و بندوک در ولسوالی کوت از تصرف گروه موسوم به داعش باز پس گرفته شد و در این مناطق نیروهای امنیتی مستقر شدند.

نویسنده: The Killid Group
8 سرطان 1395
بيش از 80 داعشی در ولسوالی كوت ولايت ننگرهار كشته و زخمی شدند

مسوولان در ولایت ننگرهار می‌گویند: در پی عملیات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی افغان، مناطق جنجال غوندی، خورگی و بندوک در ولسوالی کوت از تصرف گروه موسوم به داعش باز پس گرفته شد و در این مناطق نیروهای امنیتی مستقر شدند. مسوولان در ولایت ننگرهار می‌گویند: در پی عملیات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی افغان، مناطق جنجال غوندی، خورگی و بندوک در ولسوالی کوت از تصرف گروه موسوم به داعش باز پس گرفته شد و در این مناطق نیروهای امنیتی مستقر شدند.
از سوی دیگر، در جریان عملیات نظامی تحت نام شاهین 18 که به هدف سرکوب گروه داعش دیروز صبح در این ولسوالی راه اندازی شد، تاکنون 37 عضو گروه داعش کشته، 44 تن دیگر شان زخمی و یک مقدار سلاح و مهمات این گروه نیز بدست نظامیان کشور افتاده است.
در این عملیات که رهبری‌اش را سربازان اردوی ملی برعهده دارند، منسوبان امنیت ملی، پولیس ملی و خیزش های مردمی نیز اشتراک دارند.
گروه داعش تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.
دو روز پیش، شورای امنیت ملی به نظامیان افغان در شرق کشور دستور داد که ولسوالی کوت را به گورستان گروه داعش تبدیل کنند و با استفاده از تمام قوت این گروه را سرکوب و نابود نمایند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA