ads

بيش از 50 مخالف مسلح دولت در ولايت ننگرهار كشته و زخمی‌شدند

مسوولان محلی در ولایت ننگرهار می گویند: در جریان 24 ساعت گذشته 57 مخالف مسلح دولت در مربوطات این ولایت کشته و زخمی شدند. به گفته ی آنان، این افراد در نتیجه عملیات هوایی و درگیری میان گروهی مخالفان مسلح کشته و زخمی شدند. عطا الله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار امروز به کلید گفت: “در نتیجه عملیات هوایی در مربوطات ولسوالی چپرهار 23 طالب مسلح به شمول یک قوماندان مشهور آنان کشته و 6 تن دیگر شان زخم برداشته اند.”

نویسنده: The Killid Group
11 ثور 1395
بيش از 50 مخالف مسلح دولت در ولايت ننگرهار كشته و زخمی‌شدند

مسوولان محلی در ولایت ننگرهار می گویند: در جریان 24 ساعت گذشته 57 مخالف مسلح دولت در مربوطات این ولایت کشته و زخمی شدند.
به گفته ی آنان، این افراد در نتیجه عملیات هوایی و درگیری میان گروهی مخالفان مسلح کشته و زخمی شدند.
عطا الله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار امروز به کلید گفت: “در نتیجه عملیات هوایی در مربوطات ولسوالی چپرهار 23 طالب مسلح به شمول یک قوماندان مشهور آنان کشته و 6 تن دیگر شان زخم برداشته اند.”
به گفته ی خوگیانی، در منطقه نری اوبه ولسوالی هسکه مینه نیز 15 عضو گروه داعش در پی عملیات هوایی طیاره های بی سرنشین نظامیان خارجی کشته شده اند.
وی می افزاید: “در همین منطقه، بدلیل درگیری میان طالبان و داعش نیز هشت عضو گروه داعش کشته و پنج تن دیگر شان زخمی شده اند.
از سوی هم، خوگیانی می گوید: “صبح امروز یک سرگروپ گروه داعش در نتیجه تلاش های ریاست امنیت ملی با پروسه صلح دولت یکجا شده و دست از خشونت های مسلحانه برداشته است.”
گروه های مخالف مسلح دولت تاکنون در این مورد چیزی نگفته اند.
این در حالیست که نظامیان افغان اخیرا عملیات شان علیه گروه های هراس افگن به خصوص داعش در مربوطات ولایت ننگرهار را شدت بخشیده اند.
رییس جمهور اشرف غنی نیز به تمام نهادهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داده که گروه های هراس افگن به شمول طالبان و داعش را در سراسر کشور نابود کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA