ads

بيش از 31 هزار نفر از 86 كشور جهان به گروه داعش پيوسته اند

یافته های یک تحقیق گروه بررسی های امنیتی “سوفان” در امریکا نشان میدهد طی 5 سال گذشته بیش از 31 هزار نفر از 86 کشور جهان برای پیوستن به داعش راهی سوریه و عراق شده اند. بربنیاد یافته های گروه بررسی های امنیتی – اطلاعاتی سوفان مستقر در نیویارک امریکا، بیشترین جنگجویان پیوسته به گروه داعش از کشور تونس هستند و تعداد 6 هزار تونسی از جمله 700 زن از این کشور به درخواست داعش برای پیوستن به این گروه  طی 5 سال گذشته جواب مثبت داده اند.

نویسنده: The Killid Group
8 حمل 1395
بيش از 31 هزار نفر از 86 كشور جهان به گروه داعش پيوسته اند

یافته های یک تحقیق گروه بررسی های امنیتی “سوفان” در امریکا نشان میدهد طی 5 سال گذشته بیش از 31 هزار نفر از 86 کشور جهان برای پیوستن به داعش راهی سوریه و عراق شده اند.
بربنیاد یافته های گروه بررسی های امنیتی – اطلاعاتی سوفان مستقر در نیویارک امریکا، بیشترین جنگجویان پیوسته به گروه داعش از کشور تونس هستند و تعداد 6 هزار تونسی از جمله 700 زن از این کشور به درخواست داعش برای پیوستن به این گروه  طی 5 سال گذشته جواب مثبت داده اند.
این نهاد هشدار میدهد که بازگشت هراس افگنان پیوسته به داعش به کشورهای خود تهدیدی اساسی برای ثبات این کشورها بویژه آن هایی که دارای وضع شکننده ی مانند تونس هستند، خواهد بود.
گزارش گروه سوفان می افزاید اکثر افراد پیوسته به داعش از کشورهای عربی واقع در خاورمیانه و منطقه غرب عربی و شمال آفریقا هستند.
در ماه اکتبرسال گذشته میلادی، ارزیابی رسمی دولت مغرب از پیوستن 1200 نفر از این کشور به داعش حکایت داشت. این گزارش همچنین از پیوستن 170 الجزایری و 600 جنگجوی لیبیایی به داعش خبر داده بود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA