ads

بنیاد انکشافی آغا خان، فعالیت هایش را در بدخشان گسترش میدهد

بنیاد انکشافی آغا خان اعلام کرد، که کمک و فعالیت های بشری و انکشافی کشور اش را به خصوص در ولایت بدخشان بیشتر خواهد کرد.

نویسنده: zekria
11 عقرب 1395
بنیاد انکشافی آغا خان،  فعالیت هایش را در  بدخشان گسترش میدهد

بنیاد انکشافی آغا خان  اعلام کرد، که کمک و فعالیت های بشری و انکشافی کشور اش را  به خصوص در ولایت بدخشان بیشتر خواهد کرد.
نورجهان ماوانی، سفیر و نماینده سیاسی کریم آغاخان در افغانستان، می گوید: آنان برنامه های شان برای افغان ها را گسترش خواهند داد.
بانو ماوانی در سفر که دیروز به ولایت بدخشان داشت، در دیدار با احمد فیصل بیگزاد والی این ولایت گفته، که بنیاد انکشافی آغا خان  همکاری های خود را در بخش های مختلف بخصوص صحت، معارف و برق رسانی در بدخشان بیشتر و گسترده تر میسازد و تلاش می کند که کمک های منطقه‌ی و بین المللی بیشتر را نیز برای مردم بدخشان جلب نماید.
با این حال، احمد فیصل بیگزاد، والی ولایت بدخشان نیز کمک و پروژه های بیناد انکشافی آغا خان را در این ولایت به ویژه در ولسوالی های سرحدی را برای مردم بسیار سودمند خوانده است.
والی بدخشان، از سفیر و نماینده سیاسی کریم آغاخان در افغانستان تقاضا کرده، که فعالیت هایش  را به سایر ولسوالی های این ولایت گسترش دهد، تا ساکنان این مناطق به سهولت های بهتر زندگی دسترسی پیدا کنند.
بنیاد آغاخان از سال ۲۰۰۲ تا کنون در زمینه‌های توسعه قریه ها، صحت، آموزش، رساندن آب آشامیدنی صحی و بازسازی آثار فرهنگی در بخش های مختلف کشور مصروف فعالیت می باشد.
این بنیاد دستکم طی 15 سال گذشته، افغانستان را صدها میلیون دالر در بخش های گونا گون همکاری مالی کرده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA