ads

برای فرزندان سربازان کشته شده در ولایت ننگرهار زمینه آموزش فراهم می گردد

مقام های محلی ولایت ننگرهار از مهیا سازی زمینه آموزش های عصری و دینی برای فرزندان  سربازان کشته شدهء نیروهای امنیتی و دفاعی کشور خبر میدهند. سلیم کندزی، والی این ولایت دیروز هنگام دیدار با شماری از فرزندان این سربازان گفته است که با مسوولان تمام  مراکز آموزشی خصوصی صحبت خواهد کرد که زمینه جذب فرزندان سربازان کشته شده در راه حفاظت از وطن و نظام را مهیا کنند.

نویسنده: The Killid Group
1 ثور 1395
برای فرزندان سربازان کشته شده در ولایت ننگرهار زمینه آموزش فراهم می گردد

مقام های محلی ولایت ننگرهار از مهیا سازی زمینه آموزش های عصری و دینی برای فرزندان  سربازان کشته شدهء نیروهای امنیتی و دفاعی کشور خبر میدهند.
سلیم کندزی، والی این ولایت دیروز هنگام دیدار با شماری از فرزندان این سربازان گفته است که با مسوولان تمام  مراکز آموزشی خصوصی صحبت خواهد کرد که زمینه جذب فرزندان سربازان کشته شده در راه حفاظت از وطن و نظام را مهیا کنند.
در خبرنامه ای که امروز از سوی دفتر رسانه های والی این ولایت به کلید فرستاده شد، آمده است که  رسیدگی به نیازمندی ها و مشکلات خانواده های این سربازان از وظایف اصلی دولت است.
این در حالیست که در حال حاضر شماری زیادی از خانواده های که فرزندان شان را در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از دست داده اند، از بی توجهی دولت نسبت به مشکلات شان شکایت می کنند.
به گفته ی آنان با گذشت ماه ها و حتی سال ها نمی توانند که حقوق و امتیازات فرزندان شان را دریافت کنند.
پیش از این محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور به تمام نهادهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داده است که باید رسیدگی به مشکلات خانواده های سربازان کشته شده را در اولویت کاری شان قرار دهند؛ اما ظاهرا این دستور تاکنون عملی نشده که خانواده های این سربازان از دولت اظهار نارضایتی می کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA