ads

باشندگان کندز از افزایش بهایی مواد اولیه شکایت دارند

شماری از باشندگان ولایت کندز شکایت می‌کنند که بدلیل تخریب پل آلچین در مربوطات مرکز این ولایت، بهایی مواد اولیه افزایش یافته و به همین دلیل مشکلات اقتصادی آنان بیشتر شده است

نویسنده: zekria
9 سنبله 1395
باشندگان کندز از افزایش بهایی مواد اولیه شکایت دارند

شماری از باشندگان ولایت کندز شکایت می‌کنند که بدلیل تخریب پل آلچین در مربوطات مرکز این ولایت، بهایی مواد اولیه افزایش یافته و به همین دلیل مشکلات اقتصادی آنان بیشتر شده است.
به گفته‌ای مقام‌های محلی در این ولایت، پل آلچین اخیرا در پی تشدید نبرد میان نیروهای دولتی و مخالفان مسلح دولت، از سوی افراد مسلح مربوط به طالبان انفجار داده شد؛ اما ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان با رد این موضوع، می‌گوید: “این پل بدلیل حملات هوایی طیاره‌های بی‎‌پیلوت امریکایی‎ها تخریب شده است.
با این حال، شماری از شهروندان ولایت کندز، از مقام‌های محلی در این ولایت، می‌خواهند که به کار ترمیم این پل توجه جدی نمایند؛ زیرا با گذشت هر روز بهایی مواد اولیه از جمله، آرد، روغن و برنج افزایش می‌یابد و بدلیل فقر اقتصادی که دارند، نمی‌توانند به مشکلات زندگی خود درست رسیدگی کنند.
آنان هشدار می‌دهند، اگر به وضعیت امنیتی ولایت کندز توجه اساسی صورت نگیرد و پل آلچین به زودی دوباره ترمیم نشود، مجبور خواهند شد که منازل خود را ترک و به ولایت‌های امن پناه ببرند.
این در حالیست که سه روز پیش، وزارت دفاع اعلام کرد که تیم انجنیری این وزارت کار ساختمانی این پل را آغاز کرده‎‌اند و به زودی با کیفیت بهتر از گذشته، اعمار و به بهره‌برداری سپرده خواهد شد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA