ads

انتقاد مشرانوجرگه از کمیته حالات اضطرار

نماینده گان مشرانوجرگه از موجودیت فساد اداری در کمیته حالات اظطرار خبر داده و مسئولین این کمیته را به بی کفایتی و ناکامی متهم کردند. اعضای کمیته حالات اظطرار روز یکشنبه گزارش فعالیت های انجام شده این کمیته در جریان زمستان سال جاری را به سناتوران ارائه نمودند که این گزارش مورد انتقاد مجلس سنا قرار گرفت .

نویسنده: The Killid Group
15 حوت 1390
انتقاد مشرانوجرگه از کمیته حالات اضطرار

نماینده گان مشرانوجرگه از موجودیت فساد اداری در کمیته حالات اظطرار خبر داده و مسئولین این کمیته را به بی کفایتی و ناکامی متهم کردند.

اعضای کمیته حالات اظطرار روز یکشنبه گزارش فعالیت های انجام شده این کمیته در جریان زمستان سال جاری را به سناتوران ارائه نمودند که این گزارش مورد انتقاد مجلس سنا قرار گرفت .

محمد اسلم سیاس معاون ریاست اداره مبارزه با حوادث به سناتوران گفت که توزیع کمک ها به آسیب دیدگان برف باری ها از سوی این اداره شامل مواد غذایی، مواد سوخت و البسه مطابق به امکانات دست داشته این کمیته در تمام ولایات به نیازمندان صورت گرفته است.

اما نماینده گان مشرانوجرگه از عدم رسیدگی اداره مبارزه با حوادث به آسیب دیدگان برف باری ها انتقاد نموده گفتند اعضای کمیته حالات اظطرار در مرکز و  ولایات آلوده به فساد هستند .

نثارحارث عضومشرانوجرگه از مسولین اداره مبارزه با حوادث خواست به دلیل ناکامی در رسانیدن کمک های اظطراری به آسیب دیدگان برف باری های زمستان امسال از وظایف شان استعفا دهند.

به گفته نثار حارث، با آنکه اداره مبارزه با حوادث همه ساله از آمادگی برای رسانیدن کمک ها سخن گفته اند اما در رسانیدن این کمک ها ناکام بوده است.

هدایت الله رهایی عضو دیگر مشرانوجرگه گفت، اعضای کمیته حالات اظطرار آلوده به فساد بوده و با شرکت های قرار دادی برف پاکی نیز دست دارند.

بر اساس آمار ارایه شده از سوی اداره مبارزه با حوادث در زمستان امسال نزدیک به صد تن در اثر برف کوچ ها و سرمای شدید جان داده و ده هاتن دیگر زخمی شده اند .

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA