ads

استقبال “ني” از عفو دوسيه‌ رسانه‌ها

موسسه” ني” از اقدام رييس جمهور مبني بر حذف دوسيه رسانه‌ها  از نهادهاي عدلي و قضايي استقبال  كرد.  اين نهاد از رييس جمهور و نهادهاي عدلي و قضاي خواست تا  دوسيه هاي قتل خبرنگاران را كه به بيش از سي مورد مي‌رسد و تا حال صرف به سه مورد آن رسيدگي شده ؛ ‌به شكل جدي پي گيري کنند.  

نویسنده: The Killid Group
24 جدی 1392
استقبال “ني” از عفو دوسيه‌ رسانه‌ها

 

موسسه” ني” از اقدام رييس جمهور مبني بر حذف دوسيه رسانه‌ها  از نهادهاي عدلي و قضايي استقبال  كرد.

اين نهاد از رييس جمهور و نهادهاي عدلي و قضاي خواست تا  دوسيه هاي قتل خبرنگاران را كه به بيش از سي مورد مي‌رسد و تا حال صرف به سه مورد آن رسيدگي شده ؛ ‌به شكل جدي پي گيري کنند.

صديق الله توحيدي؛ مسئول ني همچنان از نهادهاي عدلي و قضاي خواست تا زماني كه كمیسيون واقعي مطابق قانون رسانه‌هاي همگاني ايجاد نشده ؛‌ دوسيه هايی‌كه توسط كمیسيون بررسي تخطي‌هاي رسانه یي وزرات اطلاعات و فرهنگ به آنان راجع مي‌گردد ؛‌ به آنان ترتيب اثر ندهند.

در همين حال، توحيدي از رسانه هاي كشور نيز خواست كه مطابق قوانين رسانه‌هاي همگاني نشرات داشته و از نشر گزارش و يا برنامه هايی كه مسايل قومي، سمتي و خلاف نورم‌ها و اخلاق ‍ژورناليزم است خود داري کنند.

اين در حاليست كه بارها نهادهاي حمايت از رسانه‌ها از عملكرد كميسيون بررسي تخطي رسانه‌های كه از سوي وزير اطلاعات وفرهنگ ايجاد شده، انتقاد کرده اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA