ads

اردوی اسراییل بر نوار غزه حملات هوایی انجام داد

نیروهای اسراییلی دفتر یکی از رهبران بلندپایه جنبش فلسطین را شام دیروز هدف حملات هوایی قرار دادند.

نویسنده: Abdul Malik Atash
6 حمل 1398
اردوی اسراییل بر نوار غزه حملات هوایی انجام داد

نیروهای اسراییلی دفتر یکی از رهبران بلندپایه جنبش فلسطین را شام دیروز هدف حملات هوایی قرار دادند.
خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی و یک منبع امنیتی در غزه گزارش داده است که دفتر اسماعیل هنیه یکی از رهبران جنبش مقاومت فلسطین روز گذشته (دوشنبه) هدف حملات هوایی نیروهای اردوی اسراییل قرار گرفت.
گفته می شود که این حمله در پاسخ به حمله راکتی صبح دوشنبه فلسطینیان به شمال شرقی تل ابیب پایتخت اسراییل انجام شده است که بنا به گزارش رسانه های اسرائیلی حمله فسطینی ها هفت مجروح برجای گذاشت..
اردوی اسرائیل نیز تایید کرده است که دفتر اسماعیل هنیه در شهر غزه هدف حمله هوایی جنگنده های این کشور قرار گرفته است.
در همین حال در پی افزایش تنش میان فلسطینیان و اردوی اسرائیل در نوار غزه، سازمان ملل متحد از دو طرف درگیر در مناقشه خواست نهایت خویشتن داری را از خود نشان دهند.
استفان دوجاریچ، سخنگوی سازمان ملل متحد که پس از حملات هوایی اردوی اسراییل در یک کنفرانس خبری گفت که این سازمان از افزایش تنش ها میان دو طرف به شدت نگران است.
سخنگوی سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه بالاگرفتن تنش باعث وخیم تر شدن اوضاع بد فعلی می شود و جان غیرنظامیان در غزه و مناطق اطراف آنرا به خطر می اندازد، یادآور شد: “ما با مصر و کلیه طرف های مرتبط با این بحران در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از شدت تنش ها بکاهیم.”
تنش ها میان اردوی اسراییل و جنبش مقاومت فلسطین در این اواخر افزایش یافته است و اعضای جنبش مقاومت فلسطین در این اواخر با راه اندازی تظاهرات گسترده خواهان تخلیه سرزمین های اشغالی از سوی رژیم اسراییل هستند

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA