ads

اجرای 44 عملیات علیه مخالفان مسلح دولت در شمال

در جریان چهل روز سال جدید 44 عملیات توسط نیروهای افغان در ولایات شمالی راه اندازی و اجرا گردیده است. به گزارش رادیو کلید مزار شریف، مقامات پولیس زون 303 پولیس پامیر گفته اند که در جریان این عملیات ها 75 تن از مخالفین مسلح دولت کشته و زخمی شده و 55 تن دیگر از آنان که شامل 12 تن از قوماندانان مخالفین هستند بازداشت گردیده اند.

نویسنده: The Killid Group
10 ثور 1391
اجرای 44 عملیات علیه مخالفان مسلح دولت در شمال

در جریان چهل روز سال جدید 44 عملیات توسط نیروهای افغان در ولایات شمالی راه اندازی و اجرا گردیده است.

به گزارش رادیو کلید مزار شریف، مقامات پولیس زون 303 پولیس پامیر گفته اند که در جریان این عملیات ها 75 تن از مخالفین مسلح دولت کشته و زخمی شده و 55 تن دیگر از آنان که شامل 12 تن از قوماندانان مخالفین هستند بازداشت گردیده اند.

مل پاسوال بابه جان قوماندان زون 303 پولیس پامیر در شمال این مطلب را در مراسم بزرگداشت از بیستمین سالگرد پیروزی مجاهدین اظهار کرده است.

وی گفته است، در جریان 40 روز سال جدید، 44 عملیات خورد وبزرگ به هدف پاکسازی مخالفین در شمال راه اندازی گردیده که درنتیجه این عملیات ها 25 مخالف مسلح دولت کشته شده و 50 تن دگر زخمی شده اند.

به گفته وی، همچنان در این عملیات ها 55 تن از مخالفان مسلح دولت که دوازده تن از آنان قواندانان محلی، ولسوال های نام نهاد و افراد وابسته به گروه های طاهر یولداش و حزب تحریک اسلامی ازبکستان بوده اند، بازداشت گردیده اند.

بابه جان قوماندان زون 303 پولیس پامیر همچنین بدون ارائه آمار گفت که در این عملیات ها به پولیس نیز آسیب رسیده است.

وی همچنین از تخریب دو صد جریب سطح زیر کشت کوکنار در جریان این عملیات ها خبر داد.

به گفته وی هیچ یک از نقطه در شمال تحت تسلط مخالفان نبوده و تمامی پلان های عملیاتی بهاری مخالفین از بین برده شده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA