ads

آقاى عضلات افغانستان توسط زهر جان باخته است

عارق سخى، قهرمان پرورش اندام شب ٢٦ جوزا در شهر مزارشريف با زندگى خدا حافظى کرد. به دنبال آن تحقيقات طب عدلى در مورد روشن شدن علت مرگ وی تحقیقاتش را اغاز کرد و سرانجام دیروز داكتر خالد باتور رئيس طب عدلى اعلام نمود، گفت، نمونه هاىی كه از معده، خون و ادرار،  

نویسنده: The Killid Group
1 سرطان 1389
آقاى عضلات افغانستان توسط زهر جان باخته است

 

سخى، قهرمان پرورش اندام شب ٢٦ جوزا در شهر مزارشريف با زندگى خدا حافظى کرد.

به دنبال آن تحقيقات طب عدلى در مورد روشن شدن علت مرگ وی تحقیقاتش را اغاز کرد و سرانجام دیروز داكتر خالد باتور رئيس طب عدلى اعلام نمود، گفت، نمونه هاىی كه از معده، خون و ادرار، عارف سخى ملقب به (آقاى عضلات افغانستان) از ولايت بلخ به طب عدلى فرستاده شده بود؛ مورد تحقيقات قرار گرفت و تحقيقات انجام شده نشان داده که از طریق زهر، جان باخته است.

سمونوال نقيب الله مدير جنايى قوماندانى امنيه بلخ نیز گفت، هئيتی متشكل از  څانوالى، قوماندانى امنيه، امنيت ملى و صحت عامه تشكيل شده و در مورد تحقيقات را آغاز نموده است .

باور هوتك ریيس فدراسيون پرورش اندام نيز در يك نشست خبرى در شهر کابل گفت، آخرين گزارشی كه از مرگ عارف سخى به دست آورده این است که وى  با زهر مرگ موش كه در بوتل آب وى ريخته شده بود، کشته شده است.

سخى  شب  ۲۶ ماه جوزا در حالى به قتل رسید كه قرار بود فرداى آن روز براى شرکت در مسابقات پرورش اندام جنوب آسيا كه در نيپال برگزار گرديد، شرکت نمايد .

اين مسابقه بين ٨ کشور، بدون شرکت سخى برگزار شد که در نتيجه تيم افغانستان با كسب  ۴ مدال نقره و ۵ برنز در رده بندى تيم، به مقام اول اين مسابقات دست يافت.

گفته شده که اين جام در موزيم كميته ملى المپيك به نام عارف سخى نگهدارى خواهد شد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA