ads

آمر شهدا و معلولین ولایت نیمروز به اتهام اخذ رشوت بازداشت گردید

هفت تن در پیوند به حمل سلاح بدون جواز، سرقت‌های مسلحانه، فروش مواد مخدر، و جعل اسناد از ولایت‌های کابل،هرات، فاریاب، نیمروز، خوست و بغلان، بازداشت گردیده اند.

نویسنده: Jamshid Mujadedi
31 حمل 1398
آمر شهدا و معلولین ولایت نیمروز به اتهام اخذ رشوت  بازداشت گردید

هشت تن در پیوند به حمل سلاح بدون جواز، سرقت‌های مسلحانه، فروش مواد مخدر، و جعل اسناد از ولایت‌های کابل،هرات، فاریاب، نیمروز و بغلان، بازداشت گردیده اند.
وزارت امور داخله امروز با نشر یک اعلامیه گفته است، که پولیس مبارزه با جرایم جنایی ولایت نیمروز، آمر شهدا و معلولین این ولایت را به اتهام اخذ رشوت بازداشت کرده است.
از سوی هم بر اساس منبع، پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت کابل، سه تن را در پیوند به فروش مواد مخدر از نواحی دهم و پانزدهم مرکز این ولایت، همراه با بیش از سه کیلوگرام چرس و مبلغ یکصد و بیست و هشت هزار افغانی پول نقد بازداشت نمودند.
در همین حال وزارت امور داخله میگوید، چهار فرد مسلح غیر مسؤل از ولایت‌های هرات و فاریاب با چهار میل سلاح‌، در نتیجه عملیات نیروهای پولیس بازداشت گردیدند.
در اعلامیه آمده است، پولیس ولایت بغلان نیز، یک عراده موتر را که چندی پیش از سوی دزدان مسلح سرقت شده بود، دوباره به مالک آن تسلیم نمودند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA