ads

یک مرد در ولایت هرات، پنج عضو خانواده همسر اش را به قتل رساند

یک مرد در شهر هرات پنج تن از اعضای خانواده همسر اش را به قتل رساند. مسولان در قوماندانی امنیه ولایت هرات با تائید این خبر می‌گویند که این افراد پس از چاشت امروز باضرب گلوله، در ناحيه هشتم مرکز این ولایت به قتل رسیده‌اند. عبدالاحد ولی زاده، سخنگوی قوماندانی امنيه این ولایت می گوید: […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
6 حوت 1395
یک مرد در ولایت هرات، پنج عضو خانواده همسر اش را به قتل رساند

یک مرد در شهر هرات پنج تن از اعضای خانواده همسر اش را به قتل رساند.
مسولان در قوماندانی امنیه ولایت هرات با تائید این خبر می‌گویند که این افراد پس از چاشت امروز باضرب گلوله، در ناحيه هشتم مرکز این ولایت به قتل رسیده‌اند.
عبدالاحد ولی زاده، سخنگوی قوماندانی امنيه این ولایت می گوید: در حال حاضر عامل اين رويداد از سوی نيروهای امنيتی بازداشت شده‌است.
از سوی هم برخی اعضای خانواده این مرد می گویند :قربانیان دو خسربره، باجه و دو تن از فرزندان خسربره عامل این رویداد اند که آنان را به بهانۀ صرف طعام چاشت به منزل اش دعوت نموده بود.
هر چند دلیل اصلی این رویداد تاکنون روشن نیست؛ اما منابع امنيتی گفته‌اند كه اختلافات خانوادگی سبب بروز اين حادثه شده‌است.
از سوی هم، محمد رفيق شيرزی، سخنگوی شفاخانه حوزه وی هرات می‌گويد، قربانیان این رویداد بین ٢٥ تا ٣٥ ساله بوده و اجساد آن‌ها به سردخانه شفاخانه انتقال یافته اند

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA