ads

یک سرگروه داعش در ننگرهار کشته شد

در نتیجه یک حمله هوایی نظامیان امریکایی در ولسوالی هسکه‌مینه ولایت ننگرهار، برعلاوه یک سرگروه داعشی‌ها، پنج غیر نظامی افغان کشته و زخمی شدند.

نویسنده: zekria
12 ثور 1396
یک سرگروه داعش در ننگرهار کشته شد

در نتیجه یک حمله هوایی نظامیان امریکایی در ولسوالی هسکه‌مینه ولایت ننگرهار،  برعلاوه یک سرگروه داعشی‌ها، پنج غیر نظامی افغان کشته و زخمی شدند.
به گفتۀ مسوولان محلی در ننگرهار، این حمله توسط طیاره‌های بی‌پیلوت نظامیان امریکایی انجام شده‌است.
در خبرنامۀ که از سوی دفتر رسانه‌های والی ننگرهار به کلید فرستاده شد، آمده‌است که، این رویداد حوالی ساعت 2 پس از چاشت دیروز در منطقه آغز غوندی این ولایت رخ داد که طیاره‌های بی‌پیلوت امریکایی‌ها یک عراده موتر نوع سراچه مربوط به گروه داعش را هدف قرار دادند.
به نقل از خبرنامه، در نتیجه این حمله یک سرگروه داعشی‌ها به نام محمد ایوب با راننده موتر یاد شده که غیر نظامی بود، کشته شد.
در خبرنامه آمده که، چهار غیر نظامی دیگر نیز در پی این حمله هوایی زخم برداشتند که برای تداوی به شفاخانه حوزوی شهر جلال‌آباد منتقل شدند.
گروه داعش، تاکنون در این مورد چیزی نگفته‌است.
این در حالیست که، پیش از این امریکا، با استعمال بزرگ‌ترین بم غیر اتمی‌اش در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار نیز گروه داعش را هدف قرار داده بود که در آن به گفتۀ وزارت دفاع کشور، دست‌کم 95 عضو داعشی به شمول رهبران برجسته این گروه کشته شده بودند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA