ads

یک زن توسط مرد همسایه اش در ولسوالی بهارک ولایت بدخشان کشته شد

یک زن تو سط مرد همسایه اش در ولسوالی بهارک ولایت بدخشان با ضرب گلوله کشته شده است.
مسولان دولتی در این ولسوالی به کلید می گویند: این زن دو شب پیش در قریه چپچی مغزار پس از آن به قتل رسید که به خواست نامشروع مرد همسایه اش تن نداد.

نویسنده: zekria
24 حوت 1395
یک زن توسط مرد همسایه اش در ولسوالی بهارک ولایت بدخشان کشته شد

یک زن تو سط مرد همسایه اش در ولسوالی بهارک ولایت بدخشان با ضرب گلوله کشته شده است.
مسولان دولتی در این ولسوالی به کلید می گویند: این زن دو شب پیش در قریه  چپچی مغزار پس از آن به قتل رسید که به خواست نامشروع مرد همسایه اش تن نداد.
دفتر رسانه های ولسوال بهارک می گوید: مهاجم نخست این زن را مبجور به انجام فعل زنا کرد؛ اما پس از آن که به خواست او تن نداد هدف شلیک گلوله قرار گرفت وکشته شد.
به گفتۀ منبع، عامل این رویداد یک ساعت پس از وقوع این قتل توسط پولیس بازداشت و در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرده است.
با این حال محمد عظیم موسوی، ولسوال بهارک ضمن تایید این رویداد می گوید که زن یاد شد مورد تجاوز جنسی قرار نگرفته است.
به گفتۀ او، مظنون در حال حاضر در بازداشت پولیس قرار دارد و دوسیه اش به زودی جهت رسیدگی بهتر به نهادهای عدلی و قضایی فرستاده خواهد شد.
گفتنیست که این زن متاهل بود و از او چهار فرزند بجامانده است.
این در حالیست که در دو ماه اخیر دستکم سه زن و دختر از سوی مخالفان مسلح دولت در ولسوالی های یمگان، وردوج و ناحیه هشتم شهر فیض آباد مرکز این ولایت به اتهام انجام فعل زنا و همکاری با نیروهای امنیتی افغان تیرباران شدند.
هر چند طالبان تیرباران شدن یک دختر در ناحیه هشتم شهر فیض آباد را رد کرده اند؛ اما نهادهای دولتی طالبان را عامل این رویداد می دانند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA