ads

یازده پولیس توسط یک نفوذی مخالفان مسلح دولت در ولایت هلمند کشته شدند

یازده پولیس در یک پوسته امنیتی واقع در شهرلشکرگاه مرکز ولایت هلمند، کشته شدند. یک منبع امنیتی به حضرت محمد روحانی خبرنگار کلید در این ولایت گفته که این نظامیان شب گذشته توسط یک مخالف مسلح نفوذی در حوزه دوم امنیتی شهرلشکرگاه با شلیک گلوله کشته شده اند.

نویسنده: zekria
10 حوت 1395
یازده پولیس توسط یک نفوذی مخالفان مسلح دولت در ولایت هلمند کشته شدند

یازده پولیس در یک پوسته امنیتی واقع در شهرلشکرگاه  مرکز ولایت هلمند، کشته شدند. یک منبع امنیتی به حضرت محمد روحانی خبرنگار کلید در این ولایت گفته  که این نظامیان شب گذشته توسط  یک مخالف مسلح  نفوذی در حوزه دوم امنیتی شهرلشکرگاه با شلیک گلوله کشته شده اند.
هرچند سربازان کشته شده مربوط ولسوالی موسی قلعه بودند، ولی بدلیل سقوط این ولسوالی بدست طالبان آنها در مربوطات شهر لشگرگاه  ایفای وظیفه می‎کردند.
عامل این رویداد مرگبار موفق به فرار شده است؛ اما عمر زواک سخنگوی والی هلمند می گوید که تحقیقات در مورد چگونگی وقوع این حمله آغاز شده است.
با این حال گروه طالبان مسلح مسؤولیت این رویداد را برعهده گرفته ومدعی اند که در این حمله 12 سرباز پولیس این پوسته کشته شده اند.
این در حالیست که پیش از این نظامیان افغان در ولایت های جنوبی به خصوص در هلمند و ارزگان توسط افراد نفوذی مخالفان مسلح دولت کشته شده اند.
هر چند وزارت های داخله و دفاع  بر ایجاد اصلاحات در صفوف نیروهای امنیتی ودفاعی  تاکید می کنند؛ اما ظاهراً دیده می شود که افراد نفوذی مخالفان مسلح به راحتی می توانند داخل صفوف این نیروها شوند و از د اخل نظامیان کشور را اماج قرار دهند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA