ads

گس: در یک ماه گذشته حملات شورشیان در کشور افزایش یافته است

مقامات ناتو در کابل می گویند در یک ماه گذشته حملات شورشیان در کشور افزایش یافته است. گونتر گس سخنگوی جدید نیروهای آیساف به رهبری ناتو می گوید در حالیکه حملات شورشیان در مقایسه به سال گذشته کاهش داشته اما در جریان یک

نویسنده: The Killid Group
19 سرطان 1391
گس: در یک ماه گذشته حملات شورشیان در کشور افزایش یافته است

مقامات ناتو در کابل می گویند در یک ماه گذشته حملات شورشیان در کشور افزایش یافته است.

گونتر گس سخنگوی جدید نیروهای آیساف به رهبری ناتو می گوید در حالیکه حملات شورشیان در مقایسه به سال گذشته کاهش داشته اما در جریان یک ماه اخیر این حملات افزایش یافته است.

از سوی دیگر سخنگوی آیساف ازافزایش ظرفیت نیروهای امنیتی افغان و تشدید فشارهای نظامی  نیروهای بین المللی  بر شورشیان در کشور خبر می دهد.

ترجمه : هفته گذشته برای ما یک هفته سخت و دشواری بود که تلفاتی را ما نیز متقبل شدم البته ما برفشار های خود به هدف نابود سازی شورشیان در افغانستان ادامه میدهیم تا ما مطمئن شویم که پروسه انتقال مسولیت های امنیتی به  صورت کامل و درست بعد از سال 2014 به نیروهای امنیتی افغان صورت گرفته است.

در این میان سخنگوی آیساف می گوید، بازشدن راه اکمالاتی ناتو از سوی پاکستان یگانه راه اکمالاتی برای نیروهای بین المللی در افغانستان نخواهد بود بلکه ناتو بر اهمیت راه های اکمالاتی از طریق آسیای مرکزی نیز تاکید می کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA