ads

گروگان‌گیری زنان زندانی در هرات

سیزده تن از زندانیان زن در زندان هرات پس از اعتصا غذایی، 150 زن دیگر را به گروگان گرفتند. مسوولان ریاست سارنوالی هرات می‌گویند که این زندانیان از روز گذشته دست به اعتصاب غذایی زده و می‌گویند تا زمانی‌که به خواست‌های شان رسیدگی نشود، دست از اعتصاب نخواهند کشید.

نویسنده: The Killid Group
28 دلو 1392
گروگان‌گیری زنان زندانی در هرات

سیزده تن از زندانیان زن در زندان هرات پس از اعتصا غذایی، 150 زن دیگر را به گروگان گرفتند.

مسوولان ریاست سارنوالی هرات می‌گویند که این زندانیان از روز گذشته دست به اعتصاب غذایی زده و می‌گویند تا زمانی‌که به خواست‌های شان رسیدگی نشود، دست از اعتصاب نخواهند کشید.

گل احمد رامش؛ معاون ریاست سارنوالی هرات می‌گوید که یکی از خواسته‌های اعتصاب کنندگان این است که به مناسب هشتم مارچ روز جهانی زن، شامل فرمان عفو ریاست جمهوری قرار گیرند.

وی افزود که خواسته دیگر این زندانیان سرعت در روند بررسی دوسیه‌های شان هستند.

به گفته‌ی رامش، این گروه 13 نفری زندانیان اعتصاب کننده بیش از 150 زن دیگر را گروگان گرفتند و دروازه بلاک را بروی‌شان بستند.

مسوولان ریاست سارنوالی هرات می‌گویند که هیاتی جهت بررسی مشکلات زندانیان زن تشکیل شده و در نظر دارند که به خواست‌های زنان رسیدگی کنند.

این نخستین بار است که زندانیان زن در زندان هرات به دلیل عدم رسیدگی به مشکلات‌شان دست به اعتصاب غذایی می‌زنند و هم اتاقی های شان را به گروگان می‌گیرند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA