ads

گرامیداشت از نوروز در هرات

مراسم تجلیل از سال جدید در هرات با بر افراشتن ” جهنده” در مزار سلطان میر عبدالواحد شهید در نخستین روز سال نو با شرکت هزاران تن از شهروندان و مقامات محلی هرات برگزار شد.

نویسنده: The Killid Group
1 حمل 1393
گرامیداشت از نوروز در هرات

مراسم تجلیل از سال جدید در هرات با بر افراشتن ” جهنده” در مزار سلطان میر عبدالواحد شهید در نخستین روز سال نو با شرکت هزاران تن از شهروندان و مقامات محلی هرات برگزار شد.

مردم هرات هر سال با اجرای این مراسم عنعنه‌یی دست به دعا بلند کرده و برای داشتن افغانستان با ثبات و خوشبختی برای شهروندان کشور دعا می‌کنند.

سید فضل الله وحیدی؛ والی هرات در این مراسم باشکوه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، گفت: ما طی چند سال اخیر شاهد دست آوردها و پیشرفت‌های خوبی در سطح کشور به خصوص در ولایت باستانی هرات بوده ایم و انتظار می‌رود که مردم افغانستان با ایجاد اتحاد و یکپارچگی هرچه بیشتر در جهت حفظ این دست آوردهای گران‌بها کوشش کنند.

وی افزود که مقامات محلی در هرات تلاش دارند به صورت صادقانه به مردم این ولایت خدمت کرده و مردم را در جهت رسیدن به اهداف عالی حمایت و پشتیبانی کنند و مردم نیز باید در جهت رشد این فرهنگ غنی و کسب تحصیلات عالی کوشش جدی کنند.

در همین حال، اشتراک کنندگان در این مراسم بر افراشتن عَلَم را سمبول برکت و خوشبختی و سعادت در سال پیش رو میدانند شهروندان هرات هنگام بر افراشتن علم برای افغانستان آرزوی امنیت و ثبات سرتاسری کرده و امیدوارند تا مردم افغانستان در سال پیش رو به پیشرفت‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برسند.

در این مراسم صدها تن از شهروندان هرات شرکت کردند و آنان از دولت می‌خواهند تا وضعیت امنیتی را در سال جدید بهبود بخشیده و صادقانه تر به مردم افغانستان خدمت کنند.

این درحالیست که مسئولان امنیتی در هرات از آمادگی صد در صد برای تامین امنیت مردم در روزهای نوروز خبر داده بودند.

جشن عنعنه‌یی نوروز و برافراشتن عَلَم حضرت علی(ع) در مزارشریف و کابل امروز با حضور پرشور مردم و مقامات دولتی، نمایندگان مردم و مهمان‌های خارجی هرچه باشکوه تر برگزار شد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA