ads

کوریایی شمالی امریکا را به حمله موشکی تهدید کرد

دونالد ترمپ رئیس جمهور امریکا هشدار داده‌است که اگر کوریای شمالی بار دیگر ایالات متحده را تهدید کند با “آتش و خشم” مواجه خواهد شد، وی در در نیوجرسی به خبرنگاران گفته بهتر است کوریای شمالی دیگر ایالات متحده را هیچ‌گونه تهدید نکند، چون با آتش و خشمی مقابل خواهد شد که جهان نظیر آن […]

نویسنده: zekria
18 اسد 1396
کوریایی شمالی امریکا را به حمله موشکی تهدید کرد

دونالد ترمپ رئیس جمهور امریکا هشدار داده‌است که اگر کوریای شمالی بار دیگر ایالات متحده را تهدید کند با “آتش و خشم” مواجه خواهد شد، وی در در نیوجرسی به خبرنگاران گفته بهتر است کوریای شمالی دیگر ایالات متحده را هیچ‌گونه تهدید نکند، چون با آتش و خشمی مقابل خواهد شد که جهان نظیر آن را ندیده است.
چند ساعت پس از اظهارات ترمپ، کوریای شمالی گفته است که در حال بررسی دقیق طرح‌ها به هدف انجام حمله راکتی به منطقه گوام در ایالات متحده امریکا است.
یک سخنگوی اردوی کوریا در بیانیه که از طریق تلویزیون دولتی این کشور پخش شد گفته است که به مجردِ که کیم جونگ-اون رهبر کوریای شمالی تصمیم بگیرد، حملۀ راکتی بالستیک میان برد تا دور برد به سوی گوام در ایالات متحده پرتاب خواهد شد.
پیش ازین، شورای امنیت سازمان ملل متحد به تازگی برای پایان دادن به برنامه هسته‌ای کوریای شمالی، به اتفاق آرا تحریم‌های جدید را بر آن کشور وضع کرد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA