ads

کمیسیون تدارکات ملی ۱۲ قرارداد به ارزش حدود چهار میلیارد افغانی را منظور کرد

کمیسیون تدارکات ملی به ریاست رئیس جمهور اشرف غنی، ۱۲ قرارداد به ارزش حدود چهار میلیارد افغانی را منظور کرد. در خبرنامۀ که امروز از سوی دفتر رسانه های ریاست جمهوری به رسانه ها فرستاده شدآمده است که، پروژه مطالعات اقتصادی و تخنیکی تونل جدید سالنگ، اعمار ۲۳ کیلومتر بخش اول سرک دوشی – بامیان، […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
8 سرطان 1396
کمیسیون تدارکات ملی ۱۲ قرارداد به ارزش حدود چهار میلیارد افغانی را منظور کرد

کمیسیون تدارکات ملی به ریاست رئیس جمهور اشرف غنی، ۱۲ قرارداد به ارزش حدود چهار میلیارد افغانی را منظور کرد.
در خبرنامۀ که امروز از سوی دفتر رسانه های ریاست جمهوری به رسانه ها فرستاده شدآمده است که، پروژه مطالعات اقتصادی و تخنیکی تونل جدید سالنگ، اعمار ۲۳ کیلومتر بخش اول سرک دوشی – بامیان، تعدیل قرارداد خدمات مشورتی جهت دیزاین سب استیشن‌ها و لین انتقال برق ولایت بامیان مربوط برشنا شرکت، شامل قرار داد های منظور شده اند.
به نقل از خبرنامه، ساخت فارم زراعتی در ولسوالی انجیل ولایت هرات، تمدید قراردادهای ساختمان فارم زراعتی خاصه‌پز ولایت بلخ و خم کلان ولایت پروان و تمدید مصارف بورسیه‌های دولتی در کشورهای ترکیه، مالیزیا و هندوستان برای سال روان خورشیدی، از دیگر قراردادهای مهمی اند که در جلسۀ شام گذشتۀ کمیسیون تدارکات ملی منظور شدند.
این در حالیست که در نزدیک به سال اخیر ده ها پروژه بزرگ از سوی این کمیسیون منظور شده ولی تا هنوز کار بسیاری از این پروژه عملاً آغاز نشده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA