ads

کمیسیون انتخابات: در انتخابات پارلمانی از تکنالوژی روز استفاده می‎شود

کمیسیون مستقل انتخابات می‎گوید در برگزاری انتخابات آتی پارلمانی از “تکنالوژی روز” کار می‎گیرد. این کمیسیون اما جزئیات بیشتری درباره آن ارایه نکرده است. در اعلامیه‎ای که دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری منتشر کرده است، گفته شده که محمداشرف غنی و عبدالله عبدالله در نشستی با حضور شماری از وزرای کابینه، مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات، […]

نویسنده: zekria
29 سرطان 1396
کمیسیون انتخابات: در انتخابات پارلمانی از تکنالوژی روز استفاده می‎شود

کمیسیون مستقل انتخابات می‎گوید در برگزاری انتخابات آتی پارلمانی از “تکنالوژی روز” کار می‎گیرد.
این کمیسیون اما جزئیات بیشتری درباره آن ارایه نکرده است.
در اعلامیه‎ای که دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری منتشر کرده است، گفته شده که محمداشرف غنی و عبدالله عبدالله در نشستی با حضور شماری از وزرای کابینه، مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات، اداره توزیع تذکره الکترونیکی، استادان پوهنتون پلی‎تخنیک و نمایندگان کشورهای کمک‎کننده به افغانستان، روی استفاده از “تکنالوژی روز” در انتخابات آتی بحث و تبادل نظر کردند.
در این نشست ضمن تأکید به برگزاری به موقع و شفاف انتخابات، به کمیسیون مستقل انتخابات و اداره توزیع تذکره‎ الکترونیکی توصیه شده است از ظرفیت‎ها و امکانات شان به شکل بهینه استفاده کنند.
مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات گفته‎اند برای استفاده از تکنالوژی عصری در انتخابات، ظرفیت کافی موجود است.
همچنان در این نشست که عصر روز چهارشنبه در کاخ ریاست جمهوری برگزار شد، به وزارت مالیه و کمیسیون مستقل انتخابات وظیفه سپرده شده با کشورهای کمک‎کننده در بخش تأمین هزینه مالی انتخابات رایزنی کنند.
طبق اعلامیه ارگ، نمایندگان کشورهای کمک‎کننده به افغانستان، اعلام کرده‎اند آماده هر نوع کمک و همکاری برای برگزاری انتخابات در افغانستان اند.
آن‎ها از پیشرفت کارها در کمیسیون مستقل انتخابات ابراز رضایت کرده‎اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA