ads

کشف و ضبط 21 تن مواد مخدر در ننگرهار

مقام های دولتی گفته اند که گروه های مبارزه با مواد مخدر حدود بیست و یک هزار کیلوگرام مواد مخدر را در ولایت ننگرهار کشف و ضبط کرده اند. گفته شده است که این مقدار مواد مخدر در جریان یک عملیات به کمک ادارهء فدرال کنترول مواد مخدر روسیه و با استفاده از هلی کوپتر دیروز در ننگرهار انجام شده است.

نویسنده: The Killid Group
23 حوت 1391
کشف و ضبط 21 تن مواد مخدر در ننگرهار

مقام های امنیتی گفته اند که گروه های مبارزه با مواد مخدر حدود بیست و یک هزار کیلوگرام مواد مخدر را در ولایت ننگرهار کشف و ضبط کرده اند.

گفته شده است که این مقدار مواد مخدر در جریان یک عملیات به کمک ادارهء فدرال کنترول مواد مخدر روسیه و با استفاده از هلی کوپتر دیروز در ننگرهار انجام شده است.

این بزرگترین مقدار مواد مخدر است که در جریان امسال به دست نیروهای مبارزه با مواد مخدر افتاده است.

جنرال عبدالخلیل بختیار که قوماندانی این عملیات را به عهده داشت در یک کنفرانس خبری دیروز در کابل گفت که کوماندوهای افغان بر یک ساختمان در ولسوالی شیرزاد ولایت ننگرهار حمله کردند.

در میان بیست و یک تن مواد مخدر ضبط شده، مقدارهای زیاد مواد کیمیایی مانند امونیم کلوراید که برای تولید موادمخدر غیرقانونی استفاده می شود، هم موجود بود.

جنرال بختیار گفت که در جریان امسال حدود 200 عملیات انجام شده است. به گفتهء بختیار، مواد مخدر به دست آمده در محل سوختانده شد و شش کارخانهء مواد مخدر هم ویران گردیدند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA