ads

کشته و زخمی شدن 20 مخالف دولت در غزنی

مسوولان ریاست امنیت ملی غزنی می گویند، در نتیجه عملیات مشترک ازسوی نیروها امنیتی افغان در شماری از قریه جات ولسوالی اندر این ولایت 17 مخالف مسلح دولت کشته شده و3 تن دیگر زخمی شده اند. به گفته این مقامات، 12 جسد درمیدان نبرد باقی مانده و مقداری سلاح  و مهمات نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

نویسنده: The Killid Group
25 میزان 1391
کشته و زخمی  شدن 20 مخالف دولت در غزنی

مسوولان ریاست امنیت ملی غزنی می گویند، در نتیجه عملیات مشترک ازسوی نیروها امنیتی افغان در شماری از قریه جات ولسوالی اندر این ولایت 17 مخالف مسلح دولت کشته شده و3 تن دیگر زخمی شده اند.

به گفته این مقامات، 12 جسد درمیدان نبرد باقی مانده و مقداری سلاح  و مهمات نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

ریاست امنیت ملی در غزنی همچنان گفته است که این عملیات مشتر ک به مقصد پاکسازی منطقه از وجود مخالفین مسلح به راه انداخته شده است .

ازسوی دیگر قیام کننده گان در ولسوالی اندر این ولایت ادعا دارند که 9 طالب مسلح را  در  درگیری هایی که یا این گروه داشته به قتل رسانده اند.

هیبت الله حقیار یکی از سرگروپ قیام کننده گان  ولسوالی اندر این ولایت ادعا می کند که شام یکشنبه در نیتجه درگیریها بین افراد تحت قومانده وی و طالبان مسلح  در ساحه موسوم به خانی  بابای ولسوالی اندر 4 طالب مسلح کشته شده اند که در جمع آنان دو شهروند پاکستانی نیز شامل است.

وی می گوید که درین درگیرها به نیروهای قیام کننده آسیب نرسیده است.

این سرگروپ قیام کنندگان بر ضد طالبان همچنان می گوید، در نتیجه درگیری های روز دوشنبه قیام کننده گان و طا لبان مسلح 5 طالب کشته شده است.

به گفته وی، در گیری ها همچنان  درقریه محکم ،سنگینک و نظروال به شدت ادامه دارد .

طالبان درمورد تاحال ابراز نظر نکرده اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA