ads

کشته شدن 5 تن بر اثر انفجار در کابل

انفجار قدرت مند در مارکیت ادویه فروشی شمشاد در حصه سوم خیرخانه جان بیش از 5 تن را گرفت و30 تن دیگر را زخمی ساخت. این انفجار حوالی ساعت 12 روز سه شنبه رخ داد که برعلاوه مارکت یاد شده مارکت همجوار آن نیز در نتیجه آتش سوزی ناشی از انفجار تخریب شده است.  

نویسنده: The Killid Group
13 سرطان 1391
کشته شدن 5 تن بر اثر انفجار در کابل

انفجار قدرت مند در مارکیت ادویه فروشی شمشاد در حصه سوم خیرخانه جان بیش از 5 تن را گرفت و30 تن دیگر را زخمی ساخت.

این انفجار حوالی ساعت 12 روز سه شنبه رخ داد که برعلاوه مارکت یاد شده مارکت همجوار آن نیز در نتیجه آتش سوزی ناشی از انفجار تخریب شده است.

هرچند مسئولان پولیس می گویند که این انفجار ناشی از بالون گاز بوده اما شاهدان عینی و رئیس اتحادیه ادویه فروشان چنین انفجار قدرمند که بیش از 15 دوکان گدام را تخریب کرده ناشی از بمب میدانند.

سمنوال امان الله زافر آمر حوزه 11 پولیس می گوید  تحقیقات ابتدای ما نشان میدهد که  انفجار بالون گاز باعث تخریب وآتش سوزی درین مارکیت شده است اما.بطور دقیق معلوم نیست که این انفجار ناشی از چی بوده و تیم تحقیق برسی را دراین مورد آغاز نموده است.

اما شاهدان عینی می گویند  این انفجار که خسارات زیادی را درین مارکیت بوجود آورد وجان چندین تن را گرفت ناشی از انفجار بالون گاز نبوده است.

درهمین حال رئیس اتحادیه ادویه فروشان می گوید که انفجار ناشی از بمب ومواد انفجاریه  بوده واین حادثه درحدود 40 تن ادویه جات مربوط به تجار را که ارزش مجموعی آن بالغ به  بیش از 3 ملیون دالر میرسید ازبین برده است.

با وجود گفته های شاهدان عینی ومسئولان اتحادیه ادویه فروشان که این انفجار ناشی از بمب ومواد انفجاریه بوده است اما وزارت امور داخله با نشر خبرنامه ی این انفجار را ناشی از بالون های گاز بیان کرده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA