ads

کشته شدن 17 تن بر اثر انفجار در ایران

سپاه پاسداران ایران اعلام کرده که در انفجاری شدید در یک پایگاه این نهاد نظامی در اطراف کرج در غرب تهران 17 نفر کشته و 16 نفر زخمی شده اند. حال شماری از مجروحان این انفجار که ظهر شنبه رخ داده نیز وخیم گزارش شده است.

سپاه پاسداران ایران اعلام کرده که در انفجاری شدید در یک پایگاه این نهاد نظامی در اطراف کرج در غرب تهران 17 نفر کشته و 16 نفر زخمی شده اند.

حال شماری از مجروحان این انفجار که ظهر شنبه رخ داده نیز وخیم گزارش شده است.

به گزارش بی بی سی، رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفته است که یک صاحب منصب سپاه بنام حسن تهرانی مقدم، که مسئولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران، سازمانی که کار تولید تجهیزات نظامی برای این نهاد نظامی را به عهده دارد، کشته شده است.

شریف پیش تر به تلویزیون دولتی ایران گفته بود که در حادثه انفجار در یکی از بخش های مهمات پایگاه “بیدگنه” در حوالی ملارد شهریار در غرب تهران 27 نفر کشته شده اند، اما بعدا اظهارات خود را اصلاح کرد.

او گفت که اعلام اشتباهی تعداد کشته شدگان به دلیل بدخط بودن گزارش فکس شده از محل حادثه بوده است.

در پی وقوع این انفجار، سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که این انفجار ربطی به آزمایش هستهء که بعضی رسانه های خارجی آن را مطرح کرده اند نداشته و در هنگام جابجایی مهمات رخ داده است.

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس ایران و یکی از قوماندان های سابق سپاه، در گفتگو با سایت خبرآنلاین گفته است که کمیسیون امنیت ملی فردا علت این انفجار را بررسی می کند.

صدای انفجار شدید در پایگاه نظامی در اطراف کرج در نقاط مختلف شهر تهران شنیده شده است.

سپاه پاسداران هم اعلام کرده است که کارشناسان این نهاد مشغول بررسی دلیل انفجار شده اند.

در نخستین ساعات پس از انفجار، گزارش های ضد و نقیضی در باره علت وقوع حادثه منتشر شده بود که بعضی از آنها از انفجار یک جایگاه گاز مایع حکایت داشت.

صدای انفجار به قدری شدید بوده که در نقاط مختلف شهر تهران شنیده شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA