ads

کسب 4 مدال برونز آسیایی در رشتهء موی تای

ورزشکاران تیم ملی موی تای افغانستان درمسابقات بین المللی کیش، موفق به کسب چهار مدال برونز شدند. این مسابقات تحت نام «کپ آزاد» که از سه

نویسنده: The Killid Group
31 حمل 1390
کسب 4 مدال برونز آسیایی در رشتهء موی تای

ورزشکاران تیم ملی موی تای افغانستان درمسابقات بین المللی کیش، موفق به کسب چهار مدال برونز شدند.

این مسابقات تحت نام «کپ آزاد» که از سه روز پیش با حضور 146 ورزشکار از 28 کشور آسیایی درجزیره کیش ایران برگزار آغاز شده بود، روز گذشته پایان یافت.

امیر حسین حسینی رئیس فدراسیون موی تای، روز سه شنبه گفت، هشت ورزشکار، یک داور و یک هیئت از جانب افغانستان در این مسابقات اشتراک کرده بود.

به گفتهء وی، در روز پایانی این مسابقات، منصور ابراهیمی در وزن 75 کیلوگرام، جاوید حسنی در 65 کیلوگرام، جعفر در 54 کیلوگرام وعبدالله امیری در 48کیلوگرام موفق شدند مدال برونز این مسابقات را به دست آورند.

حسینی همچنین گفت که در مرحلهء نیمه نهایی، منصور ابراهیمی مغلوب ورزشکاری از ایران شد، جاوید حسنی بازی را به ورزشکار کوریای جنوبی واگذار کرد، جعفر در مقابل حریف قزاقستانى خود شکست خورد وعبدالله امیری نیز درمقابل حريف کوريايى شکست خورد و از راهیابی به مسابقهء نهایی بازماندند.

گفتنی است که پیش از این مسابقات، تیم ملی موی تای افغانستان در مسابقات جهانی سال 2010 در کشور تایلند، موفق به کسب یک مدال برونز شده بود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA