ads

کامران کاوش در فلم خواستگاری برای شوهر

کامران کاوش، پس از ایفای نقش در سریالهای “فیسبوک داد کام” و ” زبان زرگری” این بار خود را برای بازی در سریال جدید با نام “خواستگاری برای شوهر” آماده میکند.

نویسنده: zekria
21 جوزا 1396
کامران کاوش در فلم خواستگاری برای شوهر

کامران کاوش، پس از ایفای نقش در سریالهای “فیسبوک داد کام” و ” زبان زرگری” این بار خود را برای بازی در سریال جدید با نام “خواستگاری برای شوهر” آماده میکند.
تهیه کننده این سریال، وکیل صافی و نویسندۀ آن علیاصغر یعقوبی میباشد که داستان آن در مورد مردی دارای دو خانم، نوشته شده است. وکیل صافی، تهیه کننده این سریال به کلید گفت که در قسمتهای اول این سریال مشکلات و جنجالهای که هر دو خانم با یکدیگر دارند، به تصویر کشیده میشود و قسمتهای بعدی سریال نشان میدهد که مردی با دو خانم چگونه و چرا تصمیم به گرفتن خانم سوم میگیرد. اما قسمتهای آخر این سریال نشاندهندۀ آن است که چگونه خانم اول و دوم با آگاه شدن از تصمیم شوهرشان دشمنی با یکدیگر را کنار گذاشته و باهم زندگی را به کام شوهرشان زهر میسازند. نظر به داستان، خانم اولی، دومی و حتا خانم سومی در نهایت باهم دوست میشوند و بالاخره درس عبرتی به شوهر شان میدهند. هر سه خانم با متلاشی کردن زندگی شوهرشان تمام دارایی وی را به نام خود میکنند و کار به جایی میرسد که وی فرار را بر قرار ترجیح داده و تمام زندگی را به سه خانم خود واگذار میکند.
کامران کاوش، قبل از این در سریال” فیسبوک داد کام ” بازی کرده است که به گفتۀ خودش داستان این سریال در مورد پسری میچرخد که همیشه مصروف فیسبوک است و از طریق فیسبوک با یک دختر خارجی آشنا میشود. دختر بعد از چند بار چت کردن با این پسر برای وی میگوید که من عاشقت هستم، پدرم تاجر بود، فوت شده، از پدرم دو و نیم ملیون دالر به ارث مانده و این پول به ارث مانده را پدرم فقط برای داماد خود به جا گذاشته است. دختر وعده میدهد هرکسی با من ازدواج کند، صاحب دو و نیم ملیون دالر میشود. اسم پسر در این سریال از اول سمیع است، اما وقتی با دختر در فیسبوک آشنا میشود و میخواهد با او ازدواج کند، به سمیع خان معروف میشود. خلاصه اینکه دختر از پسر درخواست پاسپورت میکند، پسر پاسپورت ندارد، پول هم ندارد، مادرش را وادار میکند تا دکانش را بفروشد، مادرش بعد از کشمکشهای زیاد آن دکان را میفروشد و طبق درخواست دختر مبلغ ده هزار دالر به حساب وی میفرستد تا کارهای سفر و تصاحب پول وعده شده، راه اندازی شود. وقتی پسر این کار را تمام میکند، دختر فیسبوکی پولها را به دست آورده و فیسبوک خود را برای همیشه بلاک میکند. کامران کاوش، کارمند مدیریت تیاتر ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات است و اولین کار سینمایی وی فلمی با نام (مرگ و زندگی ) است که نویسندگی و کارگردانی آن را فریدون فکوری انجام داده است.کاوشمیگــویــد:” کار بازیگری را از سال 1390 خورشیدی در بخش تیاتر و سینما آغاز کردم. اکنون بیش از دهها نمایش زنده و تصویری تیاتری نیز دارم که حدود چهار نمایش زنده را کار گردانی نیز نمودهام.”
کامران، سینما را در زندگیاش بسیار مهم خوانده و میافزاید:” بدون سینما زندگی برایم خیلی سخت است و از روی علاقۀ زیاد سینما را انتخاب کردهام و چندین ورکشاپ آموزشی را در عرصۀ نقشآفرینی فرا گرفتهام.” این هنرمند موفق سینما و تیاتر معتقد است که نشر و پخش سریالهای خارجی از تلویزیونهای افغانستان سبب آن شده که بازار سریالهای داخلی محدود شود و سینماگران نتوانند کارشان را به خوبی پیش ببرند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA