ads

چند مهاجر افغان از سوی پولیس پاکستان در شهر کراچی پاکستان بازداشت شدند

نیروهای پولیس پاکستان به روز چهارشنبه چندین مهاجر افغان را بازداشت کرده اند.
رسانه های پاکستانی گزارش می دهند که،نظامیان این کشور روز چهارشنبه در نتیجه یک عملیات جستجو 250 فرد مشکوک را از شهر کراچی بازداشت کرده اند که در میان شان شماری از مهاجران افغان فاقد اسناد قانونی اقامت نیز حضور دارند.

نویسنده: zekria
12 حوت 1395
چند مهاجر افغان از سوی پولیس پاکستان در شهر کراچی پاکستان بازداشت شدند

نیروهای پولیس پاکستان  به روز چهارشنبه چندین مهاجر افغان را بازداشت  کرده اند.
رسانه های پاکستانی گزارش می دهند که،نظامیان  این کشور روز چهارشنبه در نتیجه یک عملیات جستجو 250 فرد مشکوک را از شهر کراچی بازداشت  کرده اند که در میان شان  شماری از مهاجران افغان فاقد اسناد قانونی اقامت نیز حضور دارند.
پولیس پاکستان  پس از آن  اقدام به  بازداشت  مهاجران افغان  کرد که در جریان هفته روان  قوماندان  عمومی پولیس ایالت سند در این  کشور دستور داد تا مهاجران غیرقانونی افغان مستقر در این  ایالت  بازداشت شوند.
در همین حال مقام های وزارت امور مهاجرین و وعودت کننده گان افغانستان بازداشت و آزار و اذیت مهاجران افغان مقیم پاکستان را  خلاف اصول مهاجرت و تعهدات میان دوکشور میدانند.
چندی پیش وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان از دولت پاکستان  خواست  که از مهاجرین  افغان  به عنوان فشار سیاسی بر دولت افغانستان استفاده نکند.
گفتنیست که پس از وقوع یک حمله انتحاری در زیارت  لعل شهباز قلندر در ایالت سند پاکستان  که منجر به  کشته و زخمی شدن بیش از 300 شهروند این کشور شد دولت پاکستان  راه های مرزی اش با  افغانستان را  مسدود کرد و به دنبال آن  اقدام به بازداشت  مهاجران افغان  کرد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA