ads

پیوستن سه طالب به پروسه صلح در بادغیس

در دو رویداد جداگانه در ولایت بادغیس دو طالب مسلح بر اثر انفجار ماین دست ساز خود کشته شدند و سه طالب مسلح با سلاح و مهمات دست داشته خود به روند صلح پیوستند. به گزارش رادیو کلید هرات، مقامات محلی در ولایت بادغیس می گویند، سه طالب مسلح که عصر دوشنبه قصد کارگذاری یک حلقه ماین را در منطقه میرانزاییهای ولسوالی مقر آن ولایت داشتند، در اثنای کار ماین گرفتار انفجار شدند.

نویسنده: The Killid Group
4 اسد 1391
پیوستن سه طالب به پروسه صلح در بادغیس

در دو رویداد جداگانه در ولایت بادغیس دو طالب مسلح بر اثر انفجار ماین دست ساز خود کشته شدند و سه طالب مسلح با سلاح و مهمات دست داشته خود به روند صلح پیوستند.

به گزارش رادیو کلید هرات، مقامات محلی در ولایت بادغیس می گویند، سه طالب مسلح که عصر دوشنبه قصد کارگذاری یک حلقه ماین را در منطقه میرانزاییهای ولسوالی مقر آن ولایت داشتند، در اثنای کار ماین گرفتار انفجار شدند.

حاجی شراف الدین مجیدی سخنگوی والی بادغیس می گوید در این حادثه دو طالب کشته و یکتن دیگر زخمی شد.

به گفته مجیدی، طالبان قصد داشتند ماین را در مسیر کاروان موترهای نظامی کارگذاری نمایند.

تا به حال چندین بار وسایط ارگانهای دولتی در منطقه میرانزاییهای ولسوالی مقر بادغیس با انفجار ماینهای کنارجاده ای روبرو شده است.

بر بنیاد یک خبر دیگر یک قوماندان محلی طالبان بنام لالاگل از ولسوالی قادس ولایت بادغیس با دو تن از افراد تحت امرش به قوماندانی امنیه آن ولایت تسلیم شد.

مقامات در ولایت بادغیس می گویند از اول سال جاری تا به حال بیش از 120 تن از ناراضیان دولت در آن ولایت از جنگ و خشونت دست کشیده و به روند صلح پیوستند.

گفته میشود پیوستن مخالفین دولت به پروسه صلح در بادغیس تاثیر مثبت در بهتر شدن اوضاع امنیتی آن ولایت داشته است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA