ads

پدري، دخترش را به ضرب تيشه به قتل رساند

یک دختر ١٨ ساله، در منطقه شیخ‌های ولسوالی حضرت سلطان ولايت سمنگان توسط پدرش به قتل رسیده است. خدیجه حسنی، رییس امور زنان سمنگان ضمن تایید این رویداد به کلید می گوید: این دختر، بس بی بی نام داشت و به دلیل منازعات فامیلی و سرکشی از گفته های پدرش، به وسیله تیشه به قتل رسیده است.

نویسنده: The Killid Group
15 سنبله 1394
پدري، دخترش را به ضرب تيشه به قتل رساند

یک دختر ١٨ ساله، در منطقه شیخ‌های ولسوالی حضرت سلطان ولايت سمنگان توسط پدرش به قتل رسیده است.
خدیجه حسنی، رییس امور زنان سمنگان ضمن تایید این رویداد به کلید می گوید: این دختر، بس بی بی نام داشت و به دلیل منازعات فامیلی و سرکشی از گفته های پدرش، به وسیله تیشه به قتل رسیده است.
رییس امور زنان سمنگان، قتل این دختر را به شدت محکوم نموده و از نهادهای عدلی و قضايى می‌خواهد تا پدر این دختر را به اشد مجازات محکوم نمایند.
با این حال، مسوولان امنیتی در ولایت سمنگان می‌گویند: در حال  حاضر عامل این رویداد از سوی نیروهای پولیس ملی  بازداشت شده است.
گفتنیست که دو هفته پیش، یک زن ٤٠ ساله از باشندگان قریه لرغان مربوط مرکز ولایت سمنگان، توسط پسر ٢٠ ساله‌اش نیز کشته شده بود.
این در حالیست که مقام های ریاست امور زنان این ولایت، از افزایش خشونت‌ها در برابر زنان خبر داده، می گویند: سال گذشته، ١١١ مورد خشونت علیه زنان در اين ولايت ثبت شده بود؛ اما اين رقم  در ٥ ماه نخست  سال  روان خورشیدی به ٩٦  رویداد رسیده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA