ads

پایان مسابقات بوکس زون شمال کابل

مسابقات مشت زنی زون شمال کابل به پایان رسید. این رقاب ها از تاریخ 15 جدی با اشتراک 80 ورزشکار در رده سنی نوجوانان و نونهالان از 15 کلپ مشت زنی خیرخانه و نواحی مربوط آن در کلپ ورزشی یاران صدیق برگزار گردیده بود. در مراسم اختتامیه این رقابت هامحمد ظاهر اغبر رییس کمیته ملی المیپک و هیئت رهبری فدراسیون مشت زنی حضور یافته بودند.

نویسنده: The Killid Group
26 جدی 1390
پایان مسابقات بوکس زون شمال کابل

مسابقات مشت زنی زون شمال کابل به پایان رسید.

این رقاب ها از تاریخ 15 جدی با اشتراک 80 ورزشکار در رده سنی نوجوانان و نونهالان از 15 کلپ مشت زنی خیرخانه و نواحی مربوط آن در کلپ ورزشی یاران صدیق برگزار گردیده بود.

در مراسم اختتامیه این رقابت هامحمد ظاهر اغبر رییس کمیته ملی المیپک و هیئت رهبری فدراسیون مشت زنی حضور یافته بودند.

رییس کمیته ملی المپیک قبل از توزیع مدال ها برای ورزشکاران برتر نوجوانان را سنگ بنای جامعه سالم خوانده گفت که همه ما مسوولیت داریم تا نسبت به آینده این نونهالان و نوجوانان مسئولیت های خطیر خود را انجام دهیم.

وی ورزش را به مثابه مکتب آموزش علم و هنر خواند و از پدران و موسفیدان خواست تا در تربیه ذهنی و فزیکی فرزندان شان تعلل نورزند.

اغبر با اهدای ویمپل افتخاری کمیته ملی المپیک به استادعبدالحی مسئول انجمن ورزشی مشت زنی خیرخانه به وی وعده همکاری های مالی و تخنیکی نیز داد.

در پایان مدال ها و تحایفی که تهیه شده بود توسط رییس المپیک و رهبری فدراسیون مشت زنی به ورزشکارانی که مقام های اول و دوم را حاصل نموده بودند توزیع گردید.

گفته می شود این رقابتها به هدف رشد ورزش مشت زنی و کسب تجارب بیشتر میان ورزشکاران کلپ های خیرخانه همه ساله برگزار می شود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA